even me hart luchten!

Dag dames,

Sorry hoor, ik moet even me hart luchten!
Nou, morgen ben ik 4 maanden zwanger en heb al sinds week 10 last van een bekkeninstabiliteit! Erg vroeg dus..
Alles ging nog redelijk goed tot afgelopen week! Kreeg erge last en de pijn was ineens niet te verdragen! Heb een staande baan, dus denk dat jullie het wel voelen aankomen.
Heb het van de week aangegeven aan me werk dat ze heel heel heeeeel snel niet meer op me kunnen rekenen vanwege mijn instabiliteit, waarop zij antwoordde.. Joh, nu al? Zo vroeg in de zwangerschap? Raar.. Hoe kan dat nou? Heb ik nooit gehoord..
Nou ik kreeg me toch ineens een golf van woede die eruit wilde.. Waarop in antwoorde.. Dit antwoord had ik al verwacht, deze week krijg je een brief van mijn therapeut..
Ik ben het ZO zat om constant in de verdediging te schieten..
Pfffff nou.. Dat waren mijn frustraties voor nu..

Gr. Kim

He Kim, herkenbaar. Ik had genoeg kwalen, misselijk moe, griep maar allergisch voor paracetamol dus mocht niets hebben.
En mijn baas kon alleen maar zeggen "Ik heb 2 kinderen gekregen en nooit ergens last van gehad. En vroeger was dat niet hoor dat je zo op alles moest letten, ik nam gewoon alles"

Enige wat ik kon denken was, en daarom ben jij zo verknipt.

Dus meid, kies voor jezelf neem die verklaring mee. Jammer dan voor hun ziek is ziek.

gr. nath

He Kim, herkenbaar. Ik had genoeg kwalen, misselijk moe, griep maar allergisch voor paracetamol dus mocht niets hebben.
En mijn baas kon alleen maar zeggen "Ik heb 2 kinderen gekregen en nooit ergens last van gehad. En vroeger was dat niet hoor dat je zo op alles moest letten, ik nam gewoon alles"

Enige wat ik kon denken was, en daarom ben jij zo verknipt.

Dus meid, kies voor jezelf neem die verklaring mee. Jammer dan voor hun ziek is ziek.

gr. nath

Ik weet het.... zwangerschappen worden onderschat!

Vooral door mensen die ene makkelijke of nog geen zwangerschap hebben/kunnen gehad hebben.

Maak je niet te druk erom. Laat maar lekker een briefje schrijven (wat wettelijk eigenlijk helemaal niet mag.... dit is privacy) Laat je baas anders eens googlen....

Tip voor bekkeninstabiliteit: bezoek eens een osteopaat!
Heb er zelf zeer goede ervaringen mee in tegenstelling tot de bekkenfysio die ik in mijn eerste zwangerschap heb bezocht.
Sterkte!!

Klopt, ik hoef ook geen brief te sturen..
Maar wil je gewoon duidelijk maken dat ik geen grapjes maak..

T is gewoon vreselijk! Heb ook gezegd dat ze per direct de bedrijfsarts moeten inschakelen.. Want nu loop ik gewoon mank van de pijn.

Dankje wel voor jullie steun! Dat had ik gewoon even nodig! Haha

Gr.

Jeetje mina, onvoorstelbaar!
Ik snap goed dat je het even kwijt moet.
Ik kan er (gelukkig) niet over mee praten, maar kan me je frustratie goed voorstellen.

(Probeer) Je niet gek makens.
Denk aan jezelf en de kleine.
Ik zou inderdaad ook een verklaring mee nemen.
Al is het maar voor je eigen gevoel.
Kunnen ze je geen aangepast werk geven of kun je dat niet volhouden.

Heel veel sterkte en houdt ons op de hoogte!

Jeetje mina, onvoorstelbaar!
Ik snap goed dat je het even kwijt moet.
Ik kan er (gelukkig) niet over mee praten, maar kan me je frustratie goed voorstellen.

(Probeer) Je niet gek makens.
Denk aan jezelf en de kleine.
Ik zou inderdaad ook een verklaring mee nemen.
Al is het maar voor je eigen gevoel.
Kunnen ze je geen aangepast werk geven of kun je dat niet volhouden.

Heel veel sterkte en houdt ons op de hoogte!

Terug
Bovenaan