Even me hart luchten

Ik moet even me hart luchten, ik voel me namelijk zo schuldig tegenover mijn vriend, ik heb al een aantal weken geen zin meer in sex, voel me dan ook niet bepaald sexy, me borsten lekken, buik zit in de weg, verlies nu meer afscheiding dan voorheen, je schaamlippen worden anders!! Sorry hoor maar zit hier echt mee, heb het idee dat ik mijn vriend te kort doe, hij zegt wel ach komt wel weer, maar ik voel me er erg naar onder. Ik ga het straks weer zeggen, want ik voel me zo rot, kan wel janken.

Ik ga straks lekker voor hem koken en dan wil ik lekker saampies ff naar de film. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar moest het ff van me afschrijven!!!
 
Hey meid,

Ja... ik heb me ook wel eens schuldig gevoel toen ik van Loïs zwanger was. Ik kon het gewoon niet meer. In het begin was het angst voor een miskraam... toen was mijn libido zo laag dat ik gewoon niet eens genoeg opgewonden kon raken... ik denk dat we het in die 40 weken maar een paar keer hebben gedaan. wel heel veel knuffelen en strelen, maar geen sex!
Mijn man heeft er nooit moeilijk over gedaan. Nooit geklaagd... nooit één keer! Hij vond het zelf ook wel een beetje vreemd vooral op het laatst. Ik probeerde het af en toe nog wel, maar dan halverwege kon ik het gewoon niet af maken... ik heb ook wel een gejankt!
Meid wees blij dat je een begripvolle vriend hebt! Je hebt er één uit duizenden. Voel je niet schuldig. Dit hoort er echt bij. Bijna alle vrouwen hebben het. Vooral als die buik in de weg gaat zitten, dan wordt alles lastiger en heb je al helemaal geen zin in pollonaise aan je lichaam.
Misschien heb je nog wel zin om hem eens lekker te verwennen, doe dat gewoon eens spontaan... dat zal ie echt waarderen. En dat laat zien dat je wel degelijk aan hem denkt.

En bedenk... na de bevalling als je weer fit bent komt de sex echt weer terug! Al moet je dan wel meer timen in het begin omdat je dan om de drie uur voedt, maar als je echt wilt kan je seksleven echt weer opbloeien.
 
bij ons hetzelfde, ik heb ook geen zin in een polonaise aan mijn lijf en mijn vriend vind me heel mooi zwanger en kan genieten van mijn buik, maar aan seks moet hij echt niet denken als hij me ziet.

Ik blij dat wij daar ook gewoon eerlijk over kunnen praten, we doen nu voornamelijk voorspel...
En na de bevalling zien we wel weer verder, we zijn er allebei van overtuigd dat het allemaal weer terug komt en deze maanden ons allebei ff moeten aanpassen..
denk niet niet dat het iets is om je over te schamen, zolang je er goed en eerlijk over kan praten met je vriend....komt het echt wel goed!

 
Bedankt voor jullie reacties, voel me al een stuk beter, heb ook goed gesprek gehad met mijn vriend, dus het komt helemaal goed, maar zat echt ff in een dipje!!!!!!
 
Heel herkenbaar nu...

Bij mijn eerste zwangerschap snapte ik echt niet waar iedereen het over had. Ik had juist de hele dag door zin, mijn vriend wist niet wat hem overkwam.
Des te vreemder voor mij dat het tijdens deze zwangerschap geheel andersom is. Ik heb helemaal geen zin, kan al geërgerd zijn als hij wil knuffelen terwijl ik EINDELIJK net lekker lig (iets wat niet vaak voorkomt momenteel hihi)
Ook mijn vriend is heel begripvol en vind het totaal niet erg.
Blijf er samen over praten dat is het belangrijkste. En na de bevalling komt het vanzelf weer.

Liefs
 
oh je hebt een lieve vriend wat een lieve reactie van hem. Eerlijk gezegd heb ik er geen last van dat ik geen zin heb dus kan je daar geen tips ingeven. Wanneer je buik in de weg zit zijn er genoeg andere dingen te doen waardoor je wel kan vrijen, maar zin kan je niet maken. Komt wel goed meid! Succes!
 
pffff ik heb dit probleem ook, ookal ben ik geen wilde :$ en nooit geweest, nu heeft mn arme lieverd helemaal geen sex meer! ik hoop toch echt zodra ik me wat beter ga voelen dat het wat gaat veranderen.. ik schaam me ook diep :(
 
Terug
Bovenaan