A
Anoniem
Guest
sinds 2 jaar ben ik getrouwd met een andere man waar ik erg gelukkig mee ben,gelukkiger dan ooit te voren als in me eerste huwelijk er is een wereld opnieuw voor me open gegaan,want ik wist even niet meer wat echte liefde was.ik heb van me eerste huwelijk een zoon en een dochter waar ik ziels veel van hou.maar helaas ze wonen niet bij mij maar bij me exman.want door geld en macht zijn ze bij hem gebleven.ik gun het hun echt wel hoor,maar in de loop van de tijd ben ik hun steeds minder gaan zien en nu dus helemaal niet meer,want als ik ze niet opbel zullen hun helemaal mijn niet bellen.ik heb alleen nog een beeld van hoe ze er uit zagen een jaar geleden en een recente foto van hun heb ik ook niet van ze.de moeder van me exman heb ook veel invloed op mijn kids het lijk bijna hun moeder wel ze doen alles wat zei wil en ik ben nergens meer.en heb er heel erg veel verdriet van.nou is het geval mijn man en ik zouden graag samen nog een kindje willen maar we zijn al een tijdje bezig en heb zelfs vorig jaar een miskraam gehad in dec 03 maar nu lijkt het helemaal niet meer te lukken,we lopen ook al een tijd bij de gyn we hebben al van alles geprobeerd maar niks mag baten,we moeten in dec pas weer terug naar hem en hoop dat ik in die tussentijd zwanger mag worden,maar zal de beste man ook even vertellen dat het waarschijnlijk door me grote verdriet niet echt lukt want ben soms gewoon ziek van verdriet naar me kids.en dan zoek ik van verdriet me heil maar voor een uurtje in me bed dan kan ik even slapen en het allemaal even vergeten,maar ja als ik weer wakker word begint het weer van voor af aan,en s,nachts slaap ik bijna niet ik wil momenteel alleen maar werken en voor me man zorgen en me beestjes maar toch iedere dag is eigelijk een rotdag....kon ik maar wat aan dat verdriet doen om het dragelijk te maken voor mezelf want ik weet het soms echt niet meer hoor meiden.nou hehe sorry voor het lange vehaal maar ik moest het ff kwijt ik ga zo weer naar me werk.nou knuffel aan allemaal en suc6 meiden met zwanger worden.....xxxxjes pepe.