Even me verhaal kwijt

<p>Jeetje ik moet even me verhaal kwijt.</p><p> </p><p>Vorig jaar rond deze tijd was ik net trots moeder geworden van ilana ❤️ niet wetende dat na de eerste drie maanden van haar prille leventje ik een alleenstaande moeder zou worden.  </p><p>Na de zoveelste leugen en de eerste fysieke ruzie heb ik besloten dat ik ilana niet zo wilde opvoeden en heb ik de stekker er uit getrokken dit heb ik gedaan na heel veel denken, tranen te hebben gelaten alleen als je constant bedonderd word vreemd gaat met je beste vriendin en dat je ziet dat je vriend niet eens naar zijn dochter om kijkt word de keus uiteindelijk heel makkelijk inmiddels heb ik het eerste jaar helemaal alleen gedaan we zijn verhuisd heb een mooie baan gekregen en ik heb nog vrije tijd met me meisje de ziet haar vader niet en dat vind ik soms lastig voor ilana want dat verdient ze echt totaal niet. </p><p>Alleen ik weet dat ik en ilana een mooie toekomst krijgen met z'n tweeën en wie weet ooit weer met z'n drietjes ik wil eigenlijk gewoon zegge wie je ook bent wat je ook doet trots op jezelf mag zijn ❤️❤️❤️ en zeker de dames die in deze Situatie staan het komt echt goed ❤️❤️❤️</p><p> </p>
 
Ten eerste, wat ben jij een sterke vrouw!!
Ten tweede, mooi Hoe je het verwoordt dat je het erg vindt voor Ilana dat ze haar vader niet ziet. Ook al heeft hij jou van alles aangedaan. Je kunt er erover heen zetten voor haar. Dat hoor je (helaas) maar weinig.
Ik wil jullie echt alle geluk van de hele wereld wensen! ♡
 
Yep, 
Hier nog eentje.. Mijn ex is er ook vandoor gegaan tijdens mijn zwangerschap met een ander waar hij nu al mee samen woont. De combinatie van de hormonen die ik nog had. en, een gebroken hart. Hebben me echt een knauw gegeven. Ik begin er nu pas een beetje overheen te komen. Mijn Kids helpen me erdoorheen. De baby die tegen me lacht. Mijn Kids die me komen knuffelen. Mijn ex ziet zijn kind niet. Hij appte me heel onverschillig eens in de paar weken dat hij zijn kind wilde zien. En elke keer ruzie over erkenning wat hij niet van mij mag omdat hij niet eens voor zijn kind wil betalen. Ik heb het contact verbroken en ben verhuisd mocht hij oprecht zijn kind willen zien kan hij het juridisch regelen. Ik wens hem succes. 
 
Terug
Bovenaan