Even men ei kwijt!!!!

Ik ben het zo zat.... Niet men kindjes niet men man maar mezelf!
Tijdens mijn zwangerschap ben ik meer als 50 kilo aan gekomen ja je leest het goed meer dan 50 KILO en ik was zwanger van 1 normaal kindje. Ik hield er veel vocht vast en dronk doorom lietser brandnetel thee en water lette op wat ik at en deed niets wat niet mocht. Iedereen verzekerde mij er van dat het na de bevalling er zzzo af zou zijn... Nou niet dus er is nu wel bijna 40 kilo van af maar vocht houd ik nog steeds vast ( ben ook voor elk onderzoek in het ziekenhuis geweest en alles werkt zoals het hoort)

Van men figuur is niets meer over men buik hangt flubbert en is zo uitgerekt dat ie niet meer terug kan zoals ie was. En geloof me een beetje striemen vind ik ect niet erg maar het is zo dramaties daat zelfs men armen striemen hebben  En ik probeer me der echt bij neer teleggen dat het zo is en dat ik er weinig meer aan kan doen maar het beinvloed men heleleven bv sex ( wil ik niet meer schaam me voor men lijf) Kleding ik draag nog steeds zwangerschapsbroeken want iets anders gaat niet over men buik/benen. En men eigewaarden is daardoor gewoon foetsie

Het ergste vind ik nog dat ik voor mijn zwangerschap ook niet happy was met men lijf als ik daar nu aan terug denk kan ik men wel voor men kop slaan!!!

Wie weet komt het ooit nog goed als iemand tips heeft voor me zijn ze erg welkom

Liefs Judith

hmm heb helaas geen tip voor je heb zelf niks te klagen van 20 kilo nog 5 die eraf moeten en dan nog 5 om me goed te voelen maar ik blijf ook haken ..

als er tips zijn ... GRAAG!!!

groetjes sylvia

hoi,hoi,

Balen hé!! Balen is dan nog zacht uitgedrukt hoor! Ik heb nog 4 kilo tegaan van de 22 die ik was aangekomen pfffff. En dan wil ik er eigenlijk nog wel 5. Maar die buik he, flubber de flubber vol met striae.
Tot 37 weken niks te zien op mijn buik, en daarna lijkt het wel of ik ontploft ben!!
Ik doe elke avond buikspier oefeningen, wandel veel met Evi, let op wat ik eet en drink veel water.
Ik had altijd met zwemmen een bikini aan, maar heb van de week een tankini gekocht hihihi want mijn buik is niet meer om aan te zien .

groetjes Sonja

Hoi

Heb geen tip's maar heb alles al geprobeerd... geen succes helaas... Ik was van 48 kilo naar 75 kilo gegaan en ik ben al 2 maanden nog steeds 60 kilo. Ik ben erg klein 1.59 dus misschien klinkt het niet veel maar voor mij best veel. Ok ik ben wel blij als ik een maat groter heb dan voor de zwangerschap want maat 34 is niet te vinden en 36 wel. Het gaat er niet af, hoeveel ik ook loop en thuis oefeningen doe. Ik ga als ik stop met bv wel weer de fitniss school in, misschien gaat dat wel helpen,maar met bv is het nog niet te doen, borsten te zwaar en pijnlijk en kans dat bv stopt (die stopt zowiezo al bijna ondanks 7 keer voeden per 24 uur). Ik dacht ook dat men zei dat als je bv geeft de kilo's er zo af gaan??? jaja nou echt niet!!1

succes!
grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi Judith,

Jeetje wat vervelend zeg, zoveel aankomen zonder dat je er iets aan kunt doen. En dan met een uitgelubberd lijf achterblijven... Ik heb anti-striaecreme gebruikt van collistar, dat helpt heel goed, ook om de rode striemen minder zichtbaar te maken (achteraf dus). Verder weet ik ook niet zo goed wat je zou kunnen doen. Ik denk dat als je hormonen weer tot rust zijn gekomen, je lijf ook wel weer recht gaat trekken. Maar ja, da's afwachten en daar heb je nu niets aan...

Sterkte!

Eveline

Hoi,

Supervervelend voor je! Ik kan me je gevoelens goed voorstellen. En kilo's kwijtraken is altijd een ramp, een moeilijke strijd!
Ik heb er zelf niet zo'n last van, ik ben alle kilo's allang kwijt (en nog wat meer nu met de leverontsteking, maar dat is niet goed... ging zo snel dat m'n vel echt ging hangen...). Ik heb altijd een blubberbuikje gehad en die is niet zoveel veranderd. Wel ben ik ontevreden over mijn borsten. Die waren altijd al wat "hangerig", maar nu heb ik toch echt dat theezakjes-syndroom... Lang leve de stevige beugel-BH, dan lijkt het nog iets...

Veel sterkte!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (16,5 weken)

Terug
Bovenaan