Even met jullie delen...

Hoi allemaal,

Ik wil even vertellen dat Justin staat! Zonder hulp van papa of mama. Hij gaat op z'n knietjes zitten en trekt zich dan op aan alles wat maar in de buurt is. Het is zo leuk om hem zo parmantig rond te zien kijken :eek:)

Wilde ik even vertellen.

Groetjes Patricia
 
Hihihi, geweldig is dat he!!!!!!
Mijn zoontje (heet toevallig ook Justin) doet dat sinds 1 week ook, ik moet alleen uitkijken dat ik zijn sokjes uit doe want anders glijd hij naar beneden met zijn kin op de rand van de tafel. Ik dacht dat ik een hartstilstand kreeg zoeen klap was het, maar hij had zo iets van het zal wel en probeerd het nog een keer.

Groetjes Daisy
 
Hoi allemaal,
Mijn zoontje heet ook Justin en is alweer 13 maanden (af en toe zwerf ik nog ff op dit forum rond) Leuk is dat he? als ze dan in een keer weer wat meer kunnen. Hoe oud is jou zoontje Patricia?
En even een tip voor Daisy...antislip sokjes is echt ideaal. Als mijn zoontje die nu ook niet aanheeft glijd hij alle kanten op. Hij kan namelijk net een weekje of 3 alleen lopen.
Allemaal heel veel geluk met jullie kleine kereltjes!!
Groetjes Renate mama van Justin
 
Hoi Daisy en Renate,

Wat leuk dat jullie zoontjes ook Justin heten! Wij spreken het op z'n Nederlands uit, jullie ook? Justin is komende zondag 8 maanden. Hij staat sinds afgelopen maandag, dus bij 7 maanden en 3 weken ongeveer. Hoe oud is jouw Justin Daisy?

Groetjes Patricia
 
Hoi Hoi,

Mijn Justin is vandaag precies negen maanden.
Wij spreken het op z'n engels uit, behalve de opa's en de oma's die doen het op z'n Nederlands grappig genoeg.

Renate,
Ik heb inderdaad antislip sokjes geprobeerd en het is inderdaad ideaal!!!!!

Groetjes Daisy
 
He wat grappig, we kunnen wel een nieuwe topic openen voor alle mama's met een kindje wat Justin heet.
Wij spreken het op z'n Nederlands uit.
Maar er zij wel mensen om ons heen die het op z'n engels uitspreken, maar daar maak ik me niet druk om hoor.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan