A
Anoniem
Guest
Ik denk dat ik van mezelf mag zeggen dat ik best een nuchtere mama bent, maar ik vond het maar niks dat Brian (vanaf de eerste bijvoeding een geweldige eter) de laatste dagen bijna geen warm eten wilde en ook geen toetje. Heel de dierentuin kwam voorbij maar nee hoor...
Gelukkig heeft Brian vandaag met volle teugen genoten van een eigen gemaakt potje met witlof en kreeg hij een lekker toetje na. En nog een hapje... en toen moest Brian niezen
Alles zat er onder zijn gezichtje, broek, sokken, mijn bril haren De verbazing op zijn snoetje was echt vertederen om te zien, maar mama vond het allemaal geen probleem die was allang blij...
Dit momentje wil ik jullie toch even met jullie delen
groetjes,
Achnita
Gelukkig heeft Brian vandaag met volle teugen genoten van een eigen gemaakt potje met witlof en kreeg hij een lekker toetje na. En nog een hapje... en toen moest Brian niezen
Alles zat er onder zijn gezichtje, broek, sokken, mijn bril haren De verbazing op zijn snoetje was echt vertederen om te zien, maar mama vond het allemaal geen probleem die was allang blij...
Dit momentje wil ik jullie toch even met jullie delen
groetjes,
Achnita