Even mijn beklag

Trek ik zaterdag mijn spijkerbroek aan, schiet het in mijn rug.
Ben helaas belast met een niet bepaald goed functionerende onderrug en ook al op mijn 26ste geopereerd aan een hernia.
Dat heeft me in ieder geval van die klachten afgeholpen, maar heb nog steeds een pijnlijke onderrug.
Heb er mee leren leven dus zo dramatisch is het allemaal niet meer, maar eens in de zoveel tijd (eens per half jaar) schiet het zo in mijn rug dat ik helemaal naar links krom ga staan.
Nou heb ik dat 6 weken geleden al gehad en lag weer de nodige keren bij de fysio op de bank om de boel weer recht te zetten.
Ik dacht dat is mooi want als ik zwanger ben krijg ik weer lossere banden en heb ik mooi negen maanden daar geen last van.

Nou niks blijkt dus minder waar sta weer helemaal naar links.
grrrrrrrr
Vanmorgen weer bij de fysio geweest, die mocht me gelukkig nog net manipuleren.
En ze heeft gelukkig ook mijn paniek gevoel weggehaald. Mijn banden zijn gewoon nog niet zo week (is ook niet zo gek ben nog maar 7 weken zwanger), dus als het goed is haal ik mijn voordeeltje nog wel uit de zwangerschap.

Maar wat baal ik zeg, voel me echt weer quasi modo en iedereen met de goed bedoelde adviezen.
- ga naar de huisarts voor spierverslappers (liggen al in de kast maar mag ik nu niet slikken)
- oh heeft mijn man ook die krijgt daarvoor een soort morfine (ja ik normaal gesproken ook, maar jou man is niet zwanger!!!!!!!!!!!!)
Ze weten dus duidelijk nog niet dat ik zwanger ben haha dus het is allemaal goed bedoeld.

Nou ik ga weer even op de bank liggen.

liefs edith

Nou dat is echt balen!!

Ik zou zeggen f*ck de rest van de mensen en denk goed om jezelf!!
Tuurlijk mag je balen...logisch..
lekker dat er zo een forum is ...dat je even je hart kan luchten!!!

Sterkte...

jeee edith wat balen zeg.... wat naar voor je.... fijn dat de fysio je nog kan helpen en dat het vooruitzicht met soepelere banden straks

duim voor je dat je snel weer recht kunt lopen

rustig aan !

Stertke meis, vervelend zeg! ik kan me voorstellen dat je het liefst ook de medicatie hetzelfde als je man krijgt maarja idd dat kan nu ff niet..maar rust maar lekker uit en laat je lekker vertroetelen moet een boel helpen.xx

Terug
Bovenaan