even mijn (ei) kwijt!! vraag???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden..

Ik heb niet altijd de gelegenheid om te reageren op jullie, maar ik lees wel af en toe mee.. Fijn om te horen als er weer iemand eindelijk zwanger is...
Maar ja ik moet toch zelf ook even mijn (ei) kwijt. Ik heb altijd (volgens) mij vroeg een eisprong en ik vroeg mij af of je dan als het raak zou zijn eerder symptonen krijgt van een eventuele zwangerschap.. Ik krijg steeds meer van bepaalde symptonen last. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar af en toe wordt ik het wachten wel zat. Wij zijn al ongeveer al 10 rondes bezig.. En zo nu en dan zit het gewoon zo in mijn hoofd dat ik het er even niet uitkrijg..

Succes iedereen verder met zwanger worden.. Dat we maar snel zwanger mogen zijn..

Liefs pasvm

hoi hoi,
ik herken je verhaal wel hoor. Ik zit in ronde 14 en merk dat ik ook steeds meer kwaaltjes lijkt te voelen. Na mijn miskraam in ronde 9 heb ik echter geen echt gevoelige borsten meer gehad. Het gaat nu steeksgewijs. Iedere maand maak ik mezelf wijs dat ze nu echt weer gevoeliger zijn. Ook ben ik iedere maand 's ochtends misselijk. Ik ben er ondertussen wel achter dat ik dit ook vlak na mijn ogni heb en dat het dus niet echt misselijkheid is, maar zenuwen ofzo. Je wordt er gewoon gek van. Het beste is om er helemaal niet mee bezig te zijn volgens mij. Maar ja, je wordt als vrouw toch iedere keer met je cyclus geconfronteerd dankzij die ogni.

sterkte ermee!

groetjes
Patricia

quote: Pat78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2007 10:10:00'));

hoi hoi,
ik herken je verhaal wel hoor. Ik zit in ronde 14 en merk dat ik ook steeds meer kwaaltjes lijkt te voelen. Na mijn miskraam in ronde 9 heb ik echter geen echt gevoelige borsten meer gehad. Het gaat nu steeksgewijs. Iedere maand maak ik mezelf wijs dat ze nu echt weer gevoeliger zijn. Ook ben ik iedere maand 's ochtends misselijk. Ik ben er ondertussen wel achter dat ik dit ook vlak na mijn ogni heb en dat het dus niet echt misselijkheid is, maar zenuwen ofzo. Je wordt er gewoon gek van. Het beste is om er helemaal niet mee bezig te zijn volgens mij. Maar ja, je wordt als vrouw toch iedere keer met je cyclus geconfronteerd dankzij die ogni.

sterkte ermee!

groetjes
Patricia

Hoi Hoi..

Wat vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad.. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. J a het beste is ook om er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar inderdaad wordt je er mee geconfronteerd als je weer ongi wordt. En om mij heen wordt de een na de ander snel zwanger.. En iedereen maar vragen willen jullie nog niet een kindje.. Dan denk ik je moest eens weten....
Jij ook sterkte!!
Hopen dat we maar snel ook zwanger zijn.

liefs pas

haha, nou dat hoop ik ook!!
Ik wil nog 2 ogni's wachten, dus deze cyclus afmaken en de volgende ook en als het dan nog niet raak is, ga ik naar de dokter. Dan hebben we het lang genoeg alleen geprobeerd. Laat ze dan maar eens kijken of ze iets kunnen vinden. Is dit niet zo, gaan we gewoon weer vrolijk verder,

groetjes

Je hebt gelijk.. Ik zit er ook al een beetje aan te denken, maar ik hoor dat j een jaar bezig moet zijn voor ze iets gaan ondernemen. Dus ik ben al bezig met tempen, maar ja ik weet nu wanneer mijn ei er is, maar toch wil het niet lukken.. We zien het wel.. Wie weet is het nu raak..

liefs pas

ik heb op het forum 'als zwanger worden langer duurt' De vraag gezet hoe lang de meiden daar gewacht hebben met naar de dokter gaan. Sommigen zijn binnen 1 jaar gegaan en werden nog geholpen ook, maar dan moet je dokter natuurlijk wel mee willen werken en je moet er klaar voor zijn,

groetjes

Terug
Bovenaan