Even mijn ei kwijt.....

hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie! Ik wil bijdeze alle meiden feliciteren die net te horen hebben gekregen dat ze zwanger zijn! En de andere meiden die netzoals ik druk bezig zijn om zwanger te worden heel erg veel sterkte wensen.

Verder wilde ik even mijn frustraties kwijt aan jullie:)
Ik ben gisteren naar de HA gegaan vanwege mijn te lange cycles, vorige maand was het meer dan 2 maanden uit en ben toen naar de HA gegaan en heeft onderzoekje gedaan, niet echt iets bijzonders. Maar zij vertelt mij dingen waar ik niet echt veel aan heb voor mijn gevoel, ja blijkbaar heb je een cycles overgeslagen, en nu weer zit ik op dag 60(mijn normale cycles is by the way 42-45) ben weer naar de HA gegaan, omdat ik echt in mijn hoofd heb zitten dat ik mischien zwanger zou kunnen zijn, noem haar de kwaaltjes op(moe, steken in mijn borst, paar weken terug een dag de hele dag misselijk geweest, ontlasting moeilijk, gaan soms dagen voorbij dat ik niet moet zowel is het heel erg dun, temp is wel iets hoger dan normaal(3 a 4 tienden.)Maar heb vorige week dinsdag getest en toen zat ik op 56 dagen van mijn cycles maar test was negatief, zo pijnlijk was dat moment omdat ik een heel positief gevoel had van binnen. Maar wat doet de HA, mij doorsturen naar de gyn om te kijken wat er nu mis is met mijn cycles? en dan heb ik een afspraak over 2 maanden? Waarom wordt er nu uitgesloten dat er een kans bestaat dat ik toch zwanger(vanwege hormonen, de ene maakt sneller hormonen aan dan de ander) doordat ik veel kennis heb opgedaan door jullie verhalen meiden en lezen op internet etc., heb ik soms het gevoel dat de HA maar wat aanpraat? Wat moet ik hiermee, geen enkele voldoening of opluchting heb ik gekregen gisteren; de onzekerheid is niet afgenomen. Ik had meer verwacht en ben nu erg teleurgesteld dat ik niet eens meer naar de HA wil de volgende keer. Soms denk ik ben ik een beetje te soft moet ik niet meer aandringen zodat ze echt naar mij luisteren.
Maar goed ik heb nog steeds hoop tot de dag dat ik ongesteld wordt.

Dankje wel voor het luisteren, ik moest dit even kwijt.....

groetjes
Diana
 
hoi diana,
gewoon teruggaan en een verwijsbrief halen voor de gyn!!!
dit schiet toch niet op? bel wat zhzen in de buurt waar je het eerst terecht kan;heb ik ook gedaan.krijg je in elk geval wat schot in de zaak en mischien duidelijkheid in je cyclus!
succes!
 
Hoi Diana,

Ik heb hetzelfde,,,ook van die lange onregelmatige cyclessen en ook ik werd doorverwezen. Na wat bloedtest is gebleken dat ik geen eisprong heb! Dus is een bezoekje aan de gyn zo gek nog niet!

Liefs moi xxx
 
Hoi Diane,

Ja, ik heb clomid gekregen en zit nu op dag 18 van mijn cycles! Ik hoop dat de clomid zijn werk doet en ik deze maand een eisprong krijg! Mijn gyn vertelde dat als je een cycles van boven de 40 dagen hebt je waarschijnlijk geen eisprong hebt! Je kunt dit zelf controleren d.m.v tempen!

Succes liefs moi xxx
 
he wat vervelend voor je zeg dan weet je nu nog niets.
nou ik hoop voor je at je ongi snel komt en dat je dan als je naar de gyn moet een hoop antwoorden krijgt.
hou ons op de hoogte.
groetjes tijger

ps ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent en je ongi uitblijft maar als dat niet zo is wil je zo snel mogelijk weer opnieuw beginnen toch.
 
Terug
Bovenaan