even mijn *ei* kwijt

hoi

Nou ik heb deze maand mijn eerste kuur clomid gehad, leek eerst geen bijwerkingen te hebben ik dacht nou dat gaat goed. Maar nee ik had te vroeg gejuicht. Jeetje wat voelde ik me af gelopen week shit. Of je geen controle over je emoties had, om elk wisse wasje zou ik kunnen huilen.
Maar ik dacht wel steeds, kom op het is voor een goed doel hopelijk.
Gisteren mijn eerste follikelmeting weer en daar was nog niets op te zien, er lagen er wel genoeg maar er groeide er nog geen een harder. Terwijl er vorige cyclus zonder clomid wel eentje uitzichzelf groeide. Dus dat vond ik wel shit.
Maar goed ik moet geduld hebben....
En als ik dan lees hoelang anderen hier al bezig zijn.....
Daarom wens ik ook iedereen hier heel veel succes, en ik hoop echt dat we allemaal vroeg of laat met een gezonde baby in onze armen mogen lopen. Wat zal dat mooi zijn.

zo ik ben mijn ei weer even kwijt, al hoop ik dat er morgen bij de controle wel een eitje zit..... ha ha

liefs visje

Hoi visje,

Ik las jou berichtje en dacht zal eens reageren. Ik ben nu met de derde maand bezig met clomid. Ik heb het idee dat hoe langer ik  de pillen gebruik hoe beter je er tegen kan. Het gaat niet helemaal over, maar ik voel het opkomen. Mijn man is er nog steeds niet blij mee, want hij is de eerste die er eigenlijk last van hem . Hij krijgt meestal de volle laag. Hier kan ik niets aan doen want ik heb mijzelf dan gewoon niet meer in de hand. Ach we weten dat het voor een geod doel is, dus krijg je de stemmingen er gratis bij.

Afgelopen maand had ik een follikel van 21,5 milimeter. Was heel blij, maar helaas heeft het niet mogen lukken. Volgende maand beter dacht ik.

Nu moest ik gister naar het ziekenhuis voor een nieuwe meting in de nieuwe maand. Blijkt nu mijn follikel maar 13 millimeter te zijn. Dat was even een klap in mijn gezicht. Ik dacht: HOE KAN DIT NU WEER???

Waarschijnlijk heeft het te maken met de hypofise, weet eigenlijk niet of ik dit goed schrijf. Die regelt alles ofzo. Moet nu morgen terug om te kijken of er al meer groei in zit. Ook is mij verteld dat je maar 6 maanden clomid mag slikken, dus ik mag nog 3 maanden. Daarna willen ze verder kijken.

Visje, ik wens je veel succes, en maar hopen dat de follikels willen groeien!!

Gr Roeltje

Hoi Visje,

Vervelend he als je lijf niet doet wat het moet doen. Ik hoop dat je met een beetje geduld toch een groot ei krijgt.
Hoe is de echo vandaag gegaan? Was er al positief nieuws?
lfs inge

heeeey vissie,

Das raar he? dat je lijf er met jouw vandoor gaat. Arme vent van je! soms kan het ook erg vervmoeiend zijn, je wil niet uitvoelen maar je doet het lekker toch en af en toe net zo lang door gaan totdat de grens van de ander is bereikt en dan kun je enkle nog huilen. Of dat het buiten regent, tja das ook een huilbui waard.....
Kortom ik begrijp wat je bedoelt en hoop zo voor je dat het snel afneemt! Maar zoals je zelf al zei, je weet waar je het voor doet!! In ieder geval heel veel succes en sterkte deze ronde!!!!!

Dikke knuf Sjan

Hoi hoi,

Ik gebruik nu voor de derde keer Clomid en op zich heb ik er niet zo veel last van, behalve dan dat janken dat herken ik wel. Ik zat vorige week Hart in aktie en Mijn mooiste dag te kijken, nou ik hield het dus echt niet droog. Ik moest echt om alles janken. Stom joh zo ken ik mezelf helemaal niet ik ben juist altijd hartstikke nuchter.
Ik kan er dan ook wel weer om lachen, en gelukkig heb ik geen last van vervelende buien ofzo dus mijn manneke mag in zijn handjes knijpen!

Groetjes Aslan

Hoi meiden

Bedankt voor al jullie reacties, toch fijn om te lezen dat je niet de enige bent met dit probleem, maar ja dat wist ik natuurlijk al wel.....

Gisteren dus weer voor de echo, maar nee hoor weer geen ei groei, er zitten we heel veel eiblaasjes in mijn eierstokken, maar ja ze groeien nog niet. Dit was op zich niet zo vreemd zei de gynecoloog omdat ik een lange cyclus heb...
Dus maandag weer terug komen.

we houden de moed erin en jullie ook he...

groetjes visje

Terug
Bovenaan