even mijn ei kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's,

Vannacht de hele nacht wakker geweest, omdat Renée zó ontzettend lag te hoesten. Natuurlijk het vervelendste voor haar, maar ik heb dus maar anderhalf uur geslapen. Ze is wel naar het kdv gegaan, daar gingen ze proberen om haar wat meer te laten slapen.

Maar mama mag gewoon de hele dag werken. En dat begint nu al tegen te vallen, hahahaha. Ik ben echt zo suf als een konijn. Eigenlijk moet ik vanavond nog op stap met mensen van mijn werk. Gezellig eten en borrelen, maar ik weet niet of ik het ga redden.

Ik wilde het effe kwijt, want hier op mijn werk heb ik niemand waar ik dit soort dingen mee kan delen. (allemaal grote kinderen)

Groetjes,
Evelien

Nou hier mag je zoveel klagen als je wilt hoor....................en ik begrijp je helemaal want Tess ligt ook al een paar nachten te hoesten.

En als je het niet kan trekken vanavond dan ga je toch niet maar soms is een beetje afleiding ook wel lekker.

Hopelijk voor vancht een goede nachtrust.
Liefs sandra

Hoi Evelien,
Wij leven met je mee! Hier af een toe hetzelfde probleem .  Als je het vol weet te houden, lekker mee gaan  en genieten van een leuke avond!
Groetjes  Laura  

O, vreselijk gevoel dat duffe en nu moet je nog de hele dag!!! pfff heel veel sterkte ermee!

Groetjes Hanneke

enne klagen mag altijd

Hoi,

Dat is een bekend probleem. Hier hebben we het ook. Ik heb destijds bij mijn oudste al zetpilletjes gebruikt. Dat mag vanaf 1 jaar. Balsoclase E heten ze. Te krijgrn bij de apotheek. Daardoor slapen ze beter. Het remt ook de hoestprikkel.

Misschien heb je hier iets aan.
Sterkte! Hopelijk is het gauw over.

Groetjes, Cathy

lekker even je afschrijven hier, daar zijn we toch voor!
juist de herkenning maakt dat je je iets minder rot voelt (hopelijk?)

hopelijk gaat het nu beter met je meisje en heb jij inmiddels weer wat geslapen!

liefs Jenneke mv Ivar

oh ja nog even reagerend op dat op je werk alleen mensen met oudere kinderen zijn, soms denk ik ook wel eens: was hij alvast maar wat ouder en zelfstandiger...
dan voel ik me eigenlijk ook wel weer schuldig natuurlijk, want ja je weet waar je voor kiest als je aan kids begint, maar toch...

liefs Jenneke

En??? Ben je nog weg geweest?

Gaat het al beter met de zieke hoester? Thomas heeft toen gelukkig alleen mar last van snot gehad, en een heel klein beetje uche uche.
Lieve knuffels van papa en mama werken gewoon het beste hier in huis.

-X- Marieke

Terug
Bovenaan