even mijn ei kwijt

Hoi hoi,

Ik moet even zeuren hoor, even mijn ei kwijt. De meesten van jullie weten wel van het gedoe met mijn schoonouders. Er is in de tussentijd niks veranderd en gaat alles zo zijn gangetje; iedere zondagochtend gaat mijn man met de kids daar even naartoe en tussendemiddag zijn ze dan weer thuis. Het is niet leuk, maar het is niet anders.
Maar nu....Ik woon in tilburg en hier is het nu tilburgse kermis. Van vroeger uit gaat de familie van boet 1 dag met zijn allen daarnaartoe. Zo ook vandaag. Ik mocht mee van de moeder van boet, maar dat zie ik niet zo zitten; zij komen toch ook niet op de verjaardagen van hun kleinkinderen??
Dus boet is om 13.15 uur weggegaan met de kids en komen vanavond rond 20.30 uur thuis (dat vindt mams overigens veel te laat, ik moet morgen werken en de kids moeten er om 7.00 uur uit....of ben ik een zeur?? o ja en ilona mist haar middagslaapje....oooow ik zeur denk ik hoor!) Dus nu ben ik heeeeel lang alleen!

Gelukkig hebben wij hele lieve vrienden en die hebben gevraagd of ik daar op de koffie kwam (en met hun dochtertje kroelen, 3 weken oud!!). Tja, dat wil ik graag, maar ik heb geen auto en het is geen weer om te fietsen. Dus nu zijn ze zo lief om me dadelijk op te komen halen! Lief he?? Tenminste nog iemand die naar me omkijkt! Ik voel me even zo alleen!

x miranda

Hey Miranda,

Je zeurt niet hoor. Ik zou het ook helemaal niet leuk vinden.
Wij hebben hier afgesproken 's morgens maakt het niet uit waar we zijn met de kids maar om 13.00 ligt Sam in bed (mag ook bij opa zijn maar wel slapen) en 's avonds rond 19.15 moet ze ook weer in bed (d'r eigen bedje) liggen. Zeker als ze de volgende dag naar het KDV gaat.
Hoop dat de dag een beetje opschiet voor je en dat ze morgenochtend een beetje vrolijk is.

Groetjes

hoi

nou nee dit is geen gezeur hoor,
vindt datje gelijk hebt, hier is het slapen heilig!!
we plannen van alles maar de slaaptijden zijn we thuis, omdat ikzelf structuur heel erg belangrijk vindt...... en wat een lieve vrienden hebben jullie, zo gaat je dag tenminste nog een beetje leuk worden he

liefs ilona

Je zeurt niet hoor! Ik vind het knap van je dat je ze elke zondag laat gaan om vervolgens de zondagochtend die toch wel speciaal is voor een jong gezin zonder je kids door te brengen. Ik geloof niet dat ik hiermee akkoord was gegaan dus jouw man mag wel blij zijn met jouw medewerking.

Wat de kermis betreft heb je groot gelijk als je het mij vraagt. Als je normaal niet welkom bent waarom nu dan wel ineens. Mevrouw besluit dat jij nu wel welkom bent..... Ik vind het echt knap dat je dit volhoudt hoor.

Fijne dag bij jullie vrienden!

gr.Ing

Idd geen gezeur!
Ik snap alleen niet zo dat je mee "mag" van de moeder van Boet. Was jij destijds niet degene die besloten heeft dat je geen contact meer wilde?
Dan is het nu toch niet aan haar maar aan jou of je wel of niet in haar omgeving wil vertoeven?
Of gooi ik nu weer olie op het vuur.........?

Veel plezier vanmiddag iig is ook weer even lekker zo kroelen met zo'n kleine friemel! Ga ik straks ook doen met mijn verse nichtje van 4 dagen oud! Hoop ik dan maar want woensdag mocht ze nog bij niemand op schoot vanwege misselijkheid van het vruchtwater wat ze binnen heeft gekregen...

Groetjes Sas

Hey!
Nou, ik voel me net een klein kind! Ik heb ondanks dat het een rotdag was toch een super leuke dag gehad! Om 14.00 uur ben ik opgehaald door onze vrienden en boet heeft me om 20.00 uur daar weer opgepikt. Toen ze me ophaalden zijn we eerst langs de mac gereden voor een ijsje (mc flurry met bosvruchten smaak) en daarna door naar huis. Toen heb ik even met de kleine smurf geknuffeld en gekroeld en was ze lekker op mijn buik in slaap gevallen. Toen kwam er kraamvisite en toen die wegwaren kwam oma en een oom en een tante van de kleine uk. Toen hebben we met zijn allen friet op.

Was echt super super gezellig en de tijd vloog gelukkig
De kids hebben het leuk gehad op de kermis, maar waren, begrijpelijk, helemaal kapot!

@sas; het waren mijn schoonouders die besloten geen contact meer met mij te willen. Er heeft toen nog een gesprek plaatsgevonden, maar na 15 min. ben ik uit het gesprek gestapt omdat er dingen gezegd werden die ik niet hoef te pikken (voorbeeld; ik heb spijt van alles wat ik je gegeven heb).

x miranda
ps. fiijn om te horen dat jullie mij geen zeur vinden!

Terug
Bovenaan