even mijn ei kwijt...

Hey meiden.

ik wil niet zeiken hoor maar moet even mijn ei kwijt.
Heb net Noah weggebracht naar zijn opa en oma. Hij gaat de eerste keer een nachtje uit logeren... Ik voel me echt zo raar nu... Heb echt het gevoel dat ik een been mis ofzo en zie nu al heel erg op tegen de nacht en de ochtend. Keek net een leeg kamertje in en dan kan ik wel janken... Hoezo verliefd op je kiind?! Herkennen jullie dit gevoel of stel ik me nu aan.??
Ik weet echt wel dat hij het daar goed heeft hoor, daar gaat het niet om maar ik mis hem nu al en hij is pas 1,5 uur weg... pfff Ik hoop dat dit nog gaat wennen...Misschien zijn het de hormonen wel...

xxx

Hey Miranda,
ja, een rot gevoel is 't hè?!! Je voelt je leeg, beetje angstig, afwezig... ik ken het wel hoor! Nienke is dan nog niet uit logeren geweest maar ik ken het wel van Sandra(oudste) en dennis(middelste). Toen die voor t eerst weg gingen om 1 nachtje te logeren. Ik kreeg al tranen in m'n ogen als ik in t lege kamertje kwam. Dan rook ik even aan haar/zijn spulletjes bv het lakentje ofzo en dan smolt ik weg! Dus ja ik weet heeeel goed wat je voelt. En... het is heel normaal hoor!!! Alleen maar een goed teken!
En weet je... het is een heerlijk moment als je 'm morgen weer in je armen sluit!! Iets fijns om naar uit te kijken!!
Maar mag ik vragen wat de reden is dat hij weg is? Of om jullie iets rust te geven qua uitslapen miss? Tja, daar moeten jullie het wel van nemen hoor morgenochtend!!! Denk ook aan jezelf! Met je kereltje komt t wel goed!!!
Dus.. geniet goed van jullie rust en denk maar goed dat hij in goede handen is!!!

Het is me tot nu toe nog meegevallen gelukkig. Ga hem dalijk weer ophalen. Heb op en oma al gebeld en hij heeft het super goed gedaan vannacht. Is wel fijn om te horen. Ik mis hem wel hoor.
Wij hadden 2 feesten. 1 van mijn oom en tante die beide 50 werden en 1 van een vriend die 30 werd. Het was dus geen doen hem mee te slepen. We hadden dit keer geen oppas die in huis kon komen. En daarnaast hebben we het ook een beetje voor opa en oma gedaan. Ze vroegen al zo lang wanneer hij een keertje kwam logeren... Dus vandaar... Ben wel super blij als ik hem dalijk weer bij me heb...

xx

Even schrok ik toen ik de topic zag. Ik dacht: er zal toch niks met de zwangerschap zijn? Maar gelukkig het ging "maar" over logeren.
Maar ik kan je ook goed begrijpen hoor. Gernald is nog nooit een nacht weggeweest, maar Jelte heeft vorige week en de week ervoor een nachtje bij mijn ouders geslapen. Dit was omdat ik dan even een nacht kon luchten op zijn kamertje. Omdat hij 's avonds op tijd naar bed gaat en 's morgens laat wakker is krijg ik de kans niet om zijn kamertje te laten afkoelen, dus dan maar uit logeren hè.
Ik moet wel zeggen dat mijn ouders naast ons wonen dus hij was niet heel ver weg dat scheelt. Kon toch nog even bij 'm gaan kijken voor ik ging slapen haha.
Ik vond dat lege bedje ook wel een akelig gezicht. En dan moet ik altijd denken aan ouders die hun kindje verliezen en dat bedje voor altijd leeg zal zijn. Dat maakt het dan dat bij mij de tranen prikken. En dat maakt ook weer dat ik het kan relativeren en denk, ach morgen ligt hij er weer lekker in.

Maar heb je nu ook langer geslapen nu Noah er niet was of was je net zo goed vroeg wakker, want dat zul je dan ook nog altijd zien.
Inderdaad fijn dat het zo goed is gegaan. Dan kun je het met een gerust hart nog eens doen als het nodig is.

xx

Ik was inderdaad wel gewoon rond 6 uur wakker maar ben toch nog blijven liggen tot 9 uur. Was ook wel weer een beetje lekker. Maar wat was ik blij toen ik hem om 10 uur weer zag!! Het is toch een heel gemis. Gelukkig was alles goed gegaan en had hij prima geslapen. Dat maakt dan wel weer veel goed...

En over een altijd leeg bedje: daar denk ik echt niet over na. Ik wordt al misselijk bij de gedachte.. pfff. Wij hebben dat namelijk meegemaakt in de familie. Dat is echt heel heftig!

xxx

ohh dat is inderdaad heftig Miranda dat je dat hebt meegemaakt in de fam!!

Gelukkig heb je er van kunnen genieten van je rust dus... voor herhalingsvatbaar!!!
xxx

Heb ik ook vaak gehad hoor!Helemaal niet raar, zelfs raar als het je niks doet toch?Ik heb 4 kids, ze gaa niet vaak uit logeren...MMijn moeder werkt fulltime, en geen contact meer met schoonfamilie, toen we dat nog wel hadden konden ze daar nooit echt terecht voor een middagje zodat ik eens even wat tijd voor mezelf had, laat staan een logeerpartijtje.
Kortom, ik benijd je zelfs!!!Lekker van genieten en het weerzien is juist het leukste!Dan merk hoeveel je kindje jou ook heeft gemist!!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan