even mijn frustratie

A

Anoniem

Guest
sorry hoor maar dit moet ik even kwijt:
ik heb op 10 juni een miskraam gehad, daarna naar mijn weten op 24 juni of in die buurt mijn eisprong gehad(denk ik) en nu nog steeds niet ongi, zou dit liggen aan mijn cyclus die nog niet op gang is of is er dan toch nu al een kans dat ik zwanger ben, naar mijn mening zal het wel dat eerste zijn, maar ik heb nu al wel 2 dagen prikkelende borsten, is er iemadn hier die er ervaring mee heeft of een idee hierover heeft.
de onzekerheid is wel heel irritant.
sorry hoor dat ik even mijn onzekerheden hier uit, maar ik weet zo ook even niet waar anders.

liefs, Kaatje

hoi kaatje,

ik heb gelukkig geen ervaring met een mk. maar het kan zijn dat je lichaam weer even op gang moet komen.
en als je zekerheid wil hebben dan toch maar een test doen, dan ben je ook van de onzekerheid af.
succes met snel wakker worden

Ha kaatje,

Ik heb er ook geen ervaring mee ik denk ook dat het beter is dat je een test doet dan weet je het zeker.
Mijn vriendin was na haar miskraam direct de volgende maand zwanger dus het kan wel.

ik ga als ik zaterdag nog niet ongi ben wel een test doen, ik durf het nu nog niet aan. en helemaal omdat ik niet weet hoeveel dagen mijn cyclus nu duurt. ik durf ook niet zo goed te hopen dat het raak is, al zou het natuurlijk erg mooi zijn als het wel zo is.
nou ja ik zal toch echt geduld moeten hebben.

Ik begrijp je onzekerheid volkomen. Bij mij is mijn cycylus ook onregelmatig, al ga ik nu uit van gemiddeld 33-35 dagen. Ik heb al een paar dagen een hogere temperatuur, maar dat hoeft niets te zeggen. Ben nu ook een beetje erg verkouden, valt ook niet mee met dat weer;)
Ja je geduld wordt op de proef gesteld iedere keer. Daarom ben ik blij dat ik in aug naar de gynaeceloog ga, hoplelijk krijg ik dan meer zekerheid over mijn eigen lichaam. Ik hoop echt van harte dat je zwanger bent, ik ga voor je duimen!

Liefs Vic

Hoi kaatje,