even mijn gal spugen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik moet even mijn gal spugen hoor,

ik heb een collegaatje die altijd in de problemen zit
ze heeft altijd verkeerde mannen gehad, heeft een poosje ondergedoken gezeten voor haar ex-vriend en heeft nu een relatie met een man van marokaanse afkomst
ook zit ze diep in de schulden en zit hierdoor in de schuldsanering, haar vriend/man werkt niet want wordt elke keer na een paar dagen ontslagen of hij heeft er geen zin meer in, ze hebben 2 kindertjes en maar heel weinig geld om rond te kunnen komen in de week, nu hebben ze een poosje terug een gloednieuw huurhuis toegewezen gekregen maar leven nog op de betonnenvloer omdat ze niets kunnen betalen om erop te leggen
en je raad het nooit.......mevrouw is weer zwanger van de 3e
is toch niet normaal meer, ik snap dr niets van, geen stuiver om de kont te krabben en altijd maar klagen maar wel een 3e kindje??????
niet dat ik het haar niet gun hoor, tuurrlijk gun ik hun dat geluk wel maar kan dr gewoon niet bij met mijn verstand, en als ik dan om me heen zie wie allemaal niet zwanger kan raken dan vindt ik het gewoon niet eerlijk

sorry hoor voor mijn geklaag

liefs ilona

Hoi Ilona

Sommige mensen trekken dat aan volgens mij, maar ik kan daar ook niet zo goed tegen. En wij ons allemaal maar druk maken als we voor een 2e kindje willen gaan; 'gaan we dat financieel wel redden?'.
En weet je wat ik dan nog het allerergste vind? Dat die mensen altijd zelf de problemen opzoeken en dan toch nog van alle kanten geholpen worden. Sommige mensen kunnen er echt niks aan doen dat ze met schuldsanering e.d. te maken hebben en da's al erg genoeg, maar zij (als ik jou zo hoor praten) lijkt het gewoon op te zoeken!

Zoals je leest gaan mijn nekharen hier ook recht van overeind staan!

liefs miranda
mama van 2 bengels en een engeltje

hoi hoi

allereerst:
KLAGERS HEBBEN GEEN NOOD.
het is zo hoor ze klagen en klagen maar ondertussen gaat alles gewoon door en doen ze waar ze zin in hebben dus dan valt het wel mee.
iedereen klaagt wel eens maar bedoel dat continu klagen nee dat valt allemaal wel mee hoor moet je je niks van aantrekken
enne vind het knap als ze in de sanering zitten dat ze dan niet VERPLICHT moeten gaan werken.
dat zal voor haar ook wel een rede zijn dat ze weer zwnager is he .
heel bekend verhaal.

probeer je er niet aan te ergeren hoe moeilijk het ook is
maar hun doen toch waar ze zin in hebben en jij maakt je druk

groetjes moekje

Terug
Bovenaan