Hoi allemaal. Ik wil even mijn hart luchten. Ik heb niemand in mijn omgeving waar ik dit kan eigenlijk. Ik en mijn man hebben een dochtertje van 2 jaar inmiddels. Onze relatie gaat niet goed, mijn man heeft een boos/ agressie problemen; (raakt me niet aan ter duidelijkheid)
Maar wordt om bijna alles boos. Emotioneel misbruik, hij is narcistisch. Ik vind het allemaal super heftig. Hij is hiervoor in therapie en wilt wel veranderen en zijn gezin niet kwijt. Toch merk ik vrij weinig verschil. Ik loop zelf ook bij een psycholoog.
Ik wil het ook niet zomaar opgeven, en het liefst als gezin verder. Maar ik zie het op dit moment erg negatief in.
Zijn er nog meerdere in zo een soort situatie?
Ik weet het even niet meer….
Maar wordt om bijna alles boos. Emotioneel misbruik, hij is narcistisch. Ik vind het allemaal super heftig. Hij is hiervoor in therapie en wilt wel veranderen en zijn gezin niet kwijt. Toch merk ik vrij weinig verschil. Ik loop zelf ook bij een psycholoog.
Ik wil het ook niet zomaar opgeven, en het liefst als gezin verder. Maar ik zie het op dit moment erg negatief in.
Zijn er nog meerdere in zo een soort situatie?
Ik weet het even niet meer….