hoi meiden,
Ik heb nu al ruim 3 weken veel last van mijn rug en heupen.. Geen idee waar dit vandaag komt, ik dacht: dat gaat wel weer over
de laatste dagen werd de pijn steeds erger, en het werken werd dardoor ook echt lastig :S vanmorgen kon ik me bed niet uit komen, en heb ik de huisarts gebeld voor een afpraak, en mezelf ziek gemeld. Mijn collega's snapte uberhaupt al niet dat ik nog aan het werk was, hun zagen de laatste dagen ook aan mij dat ik er echt last van had. ( ik werk in de gehandicaptenzorg, op een aardig pittige groep).
dus ik kom bij de huisarts, maar dat was een arts in opleiding (niks tegen deze mensen hoor, hun moeten het ook leren
) ze zei: o ik zou niet weten wat het is. Ze heeft 2 keer op mijn rug geduwd en zei: heb je eigenlijk al een hartje horen kloppen? Ik zeg: niet gehoord, wel gezien. Weet je wat ze zegt: dan zou ik eerst maar is naar de verloskundige gaan, om dat te controleren, wie weet ligt het daar wel aan.... pffff en met die opmerking kon ik gaan... Maarja zoals ik ben, schiet ik natuurlijk in de stress, zou het wel goed zijn? wat bedoeld ze met die opmerking? nu net de vk te pakken gekregen, en ik ben door verwezen naar de fysio. De vk vond dat deze opmerking van de huisarts alle perken te buiten ging! en nu mag ik om 3 uur even langs komen om het hartje te luisteren! Gewoon voor mijn gevoel..
Nu hopen dat dat allemaal goed is... en dan is het daarna tijd voor een warm bad!
Het is een lang verhaal geworden, maar ik moest even mijn verhaal kwijt.
Liefs,
Ik heb nu al ruim 3 weken veel last van mijn rug en heupen.. Geen idee waar dit vandaag komt, ik dacht: dat gaat wel weer over
dus ik kom bij de huisarts, maar dat was een arts in opleiding (niks tegen deze mensen hoor, hun moeten het ook leren
Nu hopen dat dat allemaal goed is... en dan is het daarna tijd voor een warm bad!
Het is een lang verhaal geworden, maar ik moest even mijn verhaal kwijt.
Liefs,