Even mijn hart luchten..

Hi meiden.

Ik ben hier even niet zo actief, sorry daarvoor.
Maar het gaat hier even allemaal niet zo lekker.
De afgelopen weken weer erg ziek geweest, van de week onder de mri scan geweest en gelukkig geen gekke dingen in me hoofd. Ik had vreselijke hoofdpijnen. Nu schijnt het een soort van migraine te zijn, hier heb ik nu een pretnisonkuur voor om het te doorbreken,fijn!!
daarbij komt nog dat ik vreselijk veel vocht vasthoudt in me voeten, dit doet ontzettend zeer ook. Iemand hier ervaring mee en wat doe je eraan?

Fijne dag

o meid toch... dat is niet fijn dat je migraine heb... ik heb het altijd als ik weer aan de pil ga heeeeeele heftige hoofdpijn en dus migraine.. is gewoon niet leuk meer.. je weet niet waar je moet zoeken..
Hoop dat de predison gaat werken voor je meid...

bij mij werkte veel drinken en goed eten soms wel goed... maar dat moet je ook natuurlijk goed wel binnen kunnen houden...

veel sterkte meid

balen meid! helpt de pretnison nu een beetje? ik heb zelf ook migraine, maar sinds ik zwanger ben nog helemaal geen last van gehad :) bij mij hielp het echt als ik mezelf rustig hield, maar ook dat gaat lang niet altijd...

succes!

hey meis!
echt naar joh die hoofdpijn! hopen dat het snel beter gaat.

Tegen vocht vast houden : Veel water drinken, pootjes veel omhoog, Strakke kousen of iets (niet zo lekker met dit weer), en ik hoorde dus dat bleekselderij vochtafdrijvend is.

Hoop dat je er wat aan hebt!
Dikke kus Amanda

misschien kun je kijken voor een osteophaat Die van mij heeft mij van mijn hoofdpijn af geholpen na mn 2e. Ik slikte medicijnen die je normaal slikt als je een ledemaat moet missen om maar een beetje uit mijn ogen te kunnen kijken maar hij heeft mij er na 1 behandeling vanaf geholpen!!!
zeker het proberen waart ten opzichte van zware medicatie zeker nu lijkt mij.
Die van mij heet Hans Rosier. De beste bleek achteraf uit heel zuid holland maar je vk weet ook vast een goeie in je eigen buurt hoor anders googlelen.
Er zit een soort vlies tussen je hoofd en je oren als dit te strak komt te staan krijg je giga en ik bedoel echt giga knallende koppijn die niet weg wil gaan. Hans heeft mij hiervan afgeholpen door met drukpunten aan de gang te gaan voor ruim een half uur.
succes ik hoop dat dit een beetje kan helpen.
gr

Terug
Bovenaan