even mijn hartluchten dames...

Hallo meiden,

Ik wil even mijn verhaal kwijt, ik ben sinds februari begonnen met clomid, de eerste keer kreeg ik een eisprong met 1 clomid per dag, maar de volgende maand niet meer, het duurde een tijd voordat ik weer ongesteld word, nu slik ik 3 per dag en het is 3 maanden goed gegaan! goeie eisprong, progesteron was ong 50. dus ik heeel blij en goede hoop, maar nu de 4e maand weer een uitschieter! mijn cycles was de afgelopen maanden 31, en nu zit ik al weer op dag 50! Ik voel mij zo onzekerr ik heb opdag 45 getest en was negatief..., komt niemand dit bekend voor? Ik zit met zoveel vragen.... is er iets niet goed met de eierstokken of baarmoeder of iets anders? Maar dat bekijken ze op het begin als je met clomid begint dus dan hoe ik mij daar toch geen zorgen over te maken? Echt ik voel me niet echt geholpen door de gynoclogen..
Ik moet binnen kort afspraak maken voor HSG,mischien komt erdan wat duidelijkheid.. verder een vraagje is iemand in behandeling bij een privekliniek en hoe bevalt dat?

Ik hoop op jullie reacties

Doei dames

Beste Sara,

Ik kan me voorstellen dat je daar vreselijk onzeker van moet worden. Een cyclus van 50 dagen dat is niet niets. Dat duurt wel heel erg lang. Laatst had ik er zelf een van 37 dagen en daar werd ik al helemaal gek van.
Helaas kan ik je niet helpen bij je vragen. Heb zelf geen ervaring met clomid of iets dergelijks. Als ik jou was zou ik toch maar snel een gesprek met de gyn vragen. Die kan je vast veel antwoorden geven. En zo'n gesprek lucht toch altijd wel op.

groetjes,
Gonnie

Terug
Bovenaan