Even mijn manneke showen, vanuit het zwembad en huisje in Center Parcs!

A

Anoniem

Guest

Is het geen schatje!!!! Dit was overigens de eerste keer dat Rik heeft gezwommen!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Heel erg schattig zeg! En vond ie het zwememen leuk voor de 1e keer?

X Jada

Wat een leuke foto's!

Ben je zelf ook lekker uitgerust na een weekje   weg?

Groetjes Jessica

Hoi Saskia.

Heerlijk die foto's! Probeerde Rik ook steeds de band 'op te eten'? Dat doet Bas ook altijd.
Rik en Bas schelen maar een paar dagen als ik me niet vergis (Bas is van 3-7-07). Ik vind dat ze qua houding en kijken op elkaar lijken. Volgens mij ontwikkelen ze een beetje hetzelfde.

Snap je wat ik bedoel?

Groetjes, Karin

wat een stoere binken zeg!!!

puck heeft ook een zwemband gekregen van haar tante, maar dan met een soort dakje erboven. (en uiteraard roze).  heb m nog niet uitgeprobeerd....! haha

groetjes,
debby

Hoi!!

Wat een leuke foto's van jullie vakantie in Center Parcs! Wij zijn er in november voor het eerst geweest met onze baby en vonden het heel leuk.
We denken er nu over om in de zomervakantie ook te gaan boeken. "Veilig" in Nederland (of Belgie) en toch leuke accomodaties voor als het regent, waar je natuurlijk veel kans op heb als je hier in Nederland blijft.
In welk park zijn jullie geweest en was het er schoon? Dat vind ik altijd belangrijk, vooral met baby. Welk soort cottage hadden jullie? Wij de economy, de simpelste, maar die was zeker schoon hoor!

Groetjes Belle

hey leuke foto''s joh en fijn dat jullie zo hebben genoten,maar even een vraagje..z''on babyfloat is dat nou groot de zitruimte??wij willen in mrt er even tussenuit en onze meid is dan 8mnd,ben bang dat t te ruim is en ze ertussen door glipt..

Met 8 maanden moet het goed kunnne om de babyfloat te gebruiken.
Wij hebben hem met onze oudste gebruikt tot ruim 1 jaar oud.
Ze hangen als het ware op de kruis dat aan de band vastzit.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan