Even mijn nieuwtje delen! (angel soud)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik heb gisteren een prachtig cadeau gekregen van mijn vriend! Een apparaat om het hartje mee te beluisteren! Wij als een razende luisteren, maarja, ik met mn negen weken, natuurlijk konden we niets horen. Ik heb het wel 4 keer geprobeerd, maar nee hoor, niets te horen. TOT DAT... ik vanmorgen dacht, ik ga nu in alle rust (op mijn vrije dag) nog maar eens proberen het hartje te vinden. En na veel gezoek en gedoe... ja hoor... ik hoorde overduidelijk een snel hartje kloppen. Het was grappig, want mijn hartslag hoorde je als je wat naar links ging en die van "de baby"   als ik wat naar rechts ging. Ik kon mijn oren niet geloven, dus toch al met negen weken en 3 dagen! Ik heb direct mijn vriend en moeder gebeld! Samen met mijn moeder die middag nog geluisterd, en ja hoor, na wat gezoek, weer overduidelijk een behoorlijk snel hartje te horen! En samen met mijn vriend vanavond weer... prachtig. Maar ik vroeg mij af of er meerdere dames zijn die het hartje ook al zo vroeg konden horen. Zou mijn baarmoeder dan hoger zitten dan gemiddeld? Of zou ik al verder heen zijn, dan dat ik denk. We hebben over twee week een echo (eerste echo), maar ik ben dol gelukkig dat ik dit al heb mogen horen!!!

Ik zou het leuk vinden als jullie reageren op mijn onderwerp!!!!

Groetjes José 9 wk 3 dagen zwanger van de 1e

Hoi, ik heb afgelopen maandag een echo gehad omdat ik geen idee had hoe ver ik ben. Ik bleek toen 7 weken en 1 dag. Ze heeft me toen ook het hartje laten horen. Het kan dus wel!

Wan

Hoi Jose,
Ik heb ook zo'n angelsound en ben er ook super blij mee. Ik ben 19 weken zwanger en heb het pas een paar weken dus weet niet of het zou hebben gewerkt bij 9 weken. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik met 6 weken een (inwendige) echo heb gehad en daarop konden we het hartje toen al heel duidelijk, heel snel zien kloppen... en dus vind ik het niet gek dat je het bij 9 weken kan horen...
Gr. Casey

Hoiiiiiii

Goh zeg, het zal er misschien ook wel mee te maken hebben of het kindje zich hoog in de baarmoeder bevind, want het is dan weer even heel duidelijk, maar bijv. een halve min later weer heel vaag, net alsof hij/zij dan even naar beneden zakt hahaha! Mijn moeder zei dat het wel een sterk hart was, omdat je het nu al zo duidelijk kan horen, en volgens haar verloskundige was dat een heel goed tegen. Hopenlijk is de kans nu alleen maar kleiner dat het mis kan gaan, het geeft me in ieder geval wel een hoop vertrouwen in deze zwangerschap. Ik was nogal onzeker  de laatste twee week, maarja, het was ook alweer een aantal week geleden dat ik een pos.thuistest had gedaan, en ik dacht aldoor, misschien zit er wel wat, maar is het levenloos (omdat je dat zo veel hoort in je omgeving) maaaaar... ik ben blij en super trots natuurlijk!

BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES!!!!!!!!

Liefs José

Terug
Bovenaan