Even mijn trotsen showen!!

Mijn lekkere Bink!! Jell 18-01-08

Lili met rouwe macaronie (wel van dora!!!  )in haar mond!
Dit is serieus waar de leukste foto van Lili wat recent is!!

Liefs een trotse mama van Lili jell en ???

he Lonneke,

Met recht een trotse moeder, wat een heerlijke smoeltjes!!
En wat groeit die Jell als kool...

Hoe gaat het met de zwangerschap??

Trouwens die dora macaronie vind Chloë ook erug lekker,                                                                           alleen hier was hij gekookt..

groetjes Pally (nog zo'n trotse mama)

Jell is echt een scheet hahaha!! En erg  leuke foto van lili!

Gaat het ook goed met jou? Krijg je het een beetje gedraait nu je zwanger bent?

Gr Esmé mv Kay en ???

Hoi hoi!!

Lief dat jullie er om vragen...
Ik voel me zelf wel goed, loop alleen 2x in de week bij de fysio met mijn bekken.. Ik heb het SI ?? gewricht niet goed zitten en schiet vaak uit de kom... Erg vervelend, maar   werk evengoed nog 20 uur en heb daar meer rust als thuis dus dit wil ik ook nog wel even volhouden!!

Op zich valt   het thuis ook wel mee, Lili ZEEEER pittig!!! Maar jell is echt een heeeeeeel makkelijk kindje...Loopt al met een maand of 7 vollop om de tafel ,kruipt razendsnel kan zelf al eten !!en drinken (uit een beker!!!) lukt ook al vrij aardig, ze slapen beide smiddags 4 uur (ongeveer) en Jell ook nog smorgens 1a2 uur savonds beide 1900 in bed om 0800 pas weer wakker ...dus het valt wel mee...

Alleen Lili is echt een pittige meid! Maar ze mag nu naar de creche dus hoop dat ze daar een beetje haar energie leert doseren??!!
Haha!!

Liefs Lonneke mv Jell 18-1-08 en Lili 4-9-06

Ha Lonneke

Wat een poepie zeg, die Jell! Geweldige foto hahaha.
En wat een ongeevenaarde luxe: 2 kindjes die zoveel slapen zeg! En die pittige tijden met Lili: het hoort erbij he, zeggen ze  ?

Geniet maar lekker van je kids en van het wondertje in je buik!
Liefs
Susan

Terug
Bovenaan