Even mijn verdriet wegschrijven; 3e miskraam in de vijfde week...

Hoi meiden,

Ik voel me zó  verdrietig... Ik heb afgelopen maandag mijn 3e miskraam in 4 maanden tijd gehad.
 Iedere keer gaat het tussen de 5e/6e week mis. In oktober was ik eindelijk na 10 rondes zwanger, ging mis, kan gebeuren...In december al weer zwanger, dit ging precies om twaalf uur met nieuwjaarsnacht mis, 5 1/2 week was ik. Tegen alle verwachting in werd ik weer meteen zwanger. Nu was ik 4 weken en 4 dagen zwanger...

Het zou ons derde kindje moeten worden, nog een keer genieten van zo'n hummeltje, maar op dit moment weten we niet  of we dit nog een keer aankunnen...

Ik heb twee gezonde kindjes van 5 en 3. Mijn eerste zwangerschap was een tweelingzwangerschap, maar  1 vruchtje heeft het niet verder gered dan , jawel...week 5. Verder had ik nog nooit een miskraam gehad. Ben 32 jaar dus aan mijn leeftijd kan het niet liggen.

Ik ben gister bij de huisarts geweest en die verklaarde de vorige miskramen als heel veel pech hebben. Nu wil ze het echter verder laten onderzoeken bij de gynaecoloog. As dinsdag kan ik er al terecht...Weet iemand wat ik de eerste keer kan verwachten?

Voorlopig "mag" en wil ik even niet meer zwanger worden. Mijn lijf is hormonaal al al die maanden van slag. Wel zwanger...niet zwanger...en weer opnieuw.
Een pauze nemen is het beste voor ons op dit moment, maar dat betekent ook dat het leeftijdsverschil tussen mijn eerste twee kindjes en de evt derde alsmaar groter word en ook dat vind   ik moeilijk...

liefs Jeni

Wat erg!
Ik vond één miskraam al erg laat staan 3 zo dicht achter elkaar.
Misschien is het inderdaad beter om te proberen het zwanger worden heel even los te laten. Dan kunnen jullie even emotioneel gezien ook tot rust komen.