Even mijn verhaal kwijt hoor!

Moet even mijn hart luchten hier hoor!
eigenlijk tobben we al vanaf dat Kyandro een maand of 3 is met zijn gezondheid.altiijd verkouden,ziek enzo...
nu heeft hij in febr buisjes in zijn oortjes gehad en neusamandelen zijn eruit gehaald...toch heeft hij sindsdien vieze loopoortjes waar we al 2x druppels voor gehad hebben,toch blijven ze zeggen dat goed is dat die viezigheid uit zn oortjes komt...maar goed laatst was weer zo erg en stinken ook,dus maar weer de K.N.O gebeld en toen mochten we toch langskomen,meteen een weer een kuur en druppels mee naar huis,dokter heeft ook viezigheid uit zn oortjes op kweek laten zetten,afgelopen vrijdag de uitslag:hij heeft dus 2 soorten bacterien in zijn oortjes zitten wat niet goed is...nu moeten we met hem naar de kinderarts omdat ie maar blijf tobben.er word dan bloed geprikt.waarschijnlijk is zijn weerstand te laag!maak me best een beetje zorgen om mn lieve,kleine ventje.over 2 mnd ook weer terug naar de K.N.O arts.hoop maar dat ze snel een goede aanpak hebben,nu zijn kuur pas weer klaar is loopt ie alweer met zn vingers in zn oren,vanmorgen weer met beetje bloed erbij...en hij is jammerig!zei gisteren al tegen mn man:weet zeker dat ie binnen 2 weken weer vieze oren heeft.en het lijkt er idd weer op
hoop maar dat alles nog meevalt en ze iets kunnen doen.hij heeft nu al 8 kuren in totaal gehad

moest even kwijt hoor,verder gaat hier prima,ook met onze kleine Rivano,een ontzettend lief,makkelijk mannetje

liefs jootje

Wat vervelend dat hij zo blijft tobben met zijn oortjes/ gezondheid. Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk kan de kinderarts wat voor hem betekenen en is hij straks er echt vanaf!
Heel veel sterkte en beterschap voor de kleine man!

Arm kleintje! Er is niks zo naar als je kind wat ziek is...
Heb je er al eens aan gedacht om een homeopaat te raadplegen? (Naast de reguliere behandelingen.) Mijn zoontje is er met zijn allergieën erg bij gebaad. Veel beter dan cortisol smeren.

Hey meid,

kan je geen advies of opbeurende boodschap geven, alleen met je meeleven. Ik kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand klaar mee bent, en je kleine gewoon lekker gezond wil zien, zonder gedoe met zijn oren!

Sterkte nog eventjes!

LIefs,

T

Hoi hoi,

Kan me voorstellen dat je je verhaal even kwijt moet.
Het gaat je aan je hart als je kleintje zoveel ziek is..
Het verhaal greep me zoveel aan want ik weet wat oorpijn is, ik heb als klein kin ook altijd maar dan ook altijd liggen klungelen met oorpijn....uiteindelijk bleek ik dat ik wildvlees in mijn oren had..eruit laten halen en klaar was het.
NU 28 jaar later tijdens mijn 2de zwangerschap..ja hoor 2x ooronsteking gehad...

Kan je alleen heel veel succes wensen en laat je niet afschepen!!

Terug
Bovenaan