Even mijn verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben hier even een tijdje niet geweest omdat we druk bezig waren met verhuizen.
Maar ik wilde even mijn verhaal kwijt want ik raak een beetje frusti.
Het is inmiddels 13 weken geleden dat ik ongi ben geweest, maar ik ben niet zwanger.
Ben in januari gestopt met de pil. Ben sindsdien wel een paar keer ongi geweest, maar wel onregelmatig (5-7 weken cycli). Voordat ik aan de pil ging, was ik ook altijd onregelmatig ongesteld. Maar nu dus al 13 weken niet meer en dat vind ik wel lang worden!! Heb in de tweede ronde wel een positieve test gehad, maar een paar dagen later werd ik toch ongi/vroege miskraam.
Toen ik na 9 weken nog niet ongi / zwanger was, ben ik naar de huisarts gegaan. Die vroeg alleen of ik nog een doosje geduld had. Moest van hem nog 6 weken afwachten...
Net nog maar eens een test gedaan, maar nog steeds zo negatief als ik weet niet wat...
En het "erge" is nog dat om mij heen maar iedereen zwanger wordt. 4 vrienden / goede bekenden zijn nu zwanger... En dan maar steeds vragen of wij niet aan kinderen willen beginnen....

Zo weer genoeg gezeurd nu, maar ik moest effe mijn ei kwijt. Wil zo graag weten wat er nu aan de hand is. Kon je maar van binnen alles even bekijken he/

Groetjes Hada

Hoi Hada (geloof ik)

Wat een raar verhaal, dat je nog 6 weken moet wachten.
Voor het zelfde geld is er iets aan de hand.....
Ik wil je niet ongerust maken, maar de ha helpt dan ook niet echt mee he.
Hij is er toch juist ook om te helpen, en je gerust te stellen.
Maar goed, ik heb een darminfectie gehad, en heb 5 weken met buikpijn
gelopen, en omdat er een kinderwens is, was de ha niet zo happig om
tabletten te geven (rotzooi).
Maar dat bleef maar doorgaan die pijn (darminfectie op huwelijksreis opgelopen).
Maar ja, we zeiden ook al, we kunnen het ook niet tussen de buikpijn door gaan doen, want dan is de lol er ook wel vanaf. Eerst zorgen dat ik beter ben,
daarna weer verder met klussen. Zo gezegd zogedaan. Ik heb voor 3 dagen tabletten gekregen en na die 3 dagen was de pijn in mijn buik weg. Ik heb er wel nog naweeen van, maar daar hoef ik geen medicijnen voor te krijgen. Dus je moet gewoon blijven aandringen vind ik, anders wordt je toch niet geholpen.
Wat dat betreft moet je voor jezelf kiezen, en aan de bel (blijven) trekken.
Mijn zus heeft daar ook last van gehad, en werd na 3 maanden ook niet ongesteld, en wilden ook voor kinderen gaan. Ze heeft er toen tabletten voor gekregen. Die achteraf niet hielpen, maar daarna zijn ze verder gegaan, en toen is ze spontaan ongi geworden. inmiddels heeft ze 2 kinderen, dus dat is allemaal goed gekomen.
Succes ermee, is stel voor, niet te veel te piekeren, maar actie ondernemen.
Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar ga ervoor.  Groetjes Soraja

He Hada,

Rot zeg dat het zo lang duurt voordat je ongesteld word.
Als je je echt zorgen maakt moet je gewoon terug gaan naar de huisarts desnoods ga je naar een andere arts in de praktijk en vraag je aan hem/haar of die er iets aan kan doen.

Het zal waarschijnlijk wel niets zijn maar je ongerust maken helpt zeker niet dus ik zou zeggen gewoon teruggaan en daar niet weggaan voor ze je helpen!!

Succes Ilona.

Terug
Bovenaan