even mijn verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
hallo ,

ben nieuw hier, ben een beetje frusty ben al ruim twee dagen overtijd en twee testen verder en steeds negatief, nou moet ik eerst weer een week wachten voor dat ik weer kan testen en het zeker weet. op zich wilen we graag een kindje maar als het nu niet raak is , is het ook geen probleem, maar die onzekerheid van wel/ niet zo slopend.

eigenlijk moet ik nu van niet zwanger uitgaan, door twee keer negatief als uitslag te hebben, maar mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben.

mischien wil ik wel te graag...
kan er ook met niemand over praten behalve mijn man, en die vind dat ik gewoon moet afwachten, en dat weet ik natuurlijk ook wel..

hoi,

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Wij hadden ook gezegd van we zien het wel, maar ik ga dan toch zitten rekenen en doen en wachten. Ik ben nu al vier dagen overtijd en gister een negatieve test. Ik heb zelf heel sterk zoiets van als ik niet zwanger ben, laat me dan maar gewoon ongesteld worden. Ik zou het wel heel jammer vinden, want ik heb er erg veel zin in, maar we zijn nog maar zo kort bezig, dat het wel bijzonder zou zijn. Ik wil gewoon wat duidelijkheid. En dat is inderdaad best slopend.
Ik hou mezelf ook voor dat ik van niet zwanger uit moet gaan, maar omdat ik nog niet ongesteld ben, zit ik er toch stiekem op te hopen dat het wel zo is. Ik ben bang dat als ik ongesteld wordt, de teleurstelling steeds groter zal zijn. Laat het nu maar komen dan. En ik vraag me ook af wat mijn lichaam doet. Niet ongesteld, maar ook geen positieve uitslag. pfff! Wat kan de tijd dan langzaam gaan.
Ik vind het ook jammer dat ik er met niemand over kan praten behalve mijn man. Daarom vind ik dit forum zo'n uitkomst. Ik vind het erg leuk om alle verhalen te lezen en af en toe zelf mijn verhaal te doen. Vooral het samen wachten op de nod en de evt. uitslag vind ik leuk. schept toch een band.

Vandaag vertelde een vriendin dat ze zwanger is van de tweede. Ze is nu in haar tiende week en ik zou het zo leuk vinden om samen met haar zwanger te zijn. Dat versterkt wel even de wens om ook zwanger te zijn, als je dan weer zulk blij nieuws van een vriendin hoort.

Wat een verhaal is het geworden...

groetjes,
zaz

en succes met wachten.

Terug
Bovenaan