even mijn verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Laat ik beginnen met te vertellen dat we ontzettend blij zijn met deze zwangerschap van ons derde kindje !!
Maar ik voel me zo beroerd !! Ik geef niet over maar ben erg misselijk, duizelig en moe.
Als ik de trap oploop, zou ik het liefst weer gaan liggen. Ook heb ik steeds het gevoel dat ik bijna flauwval. Ik weet ook wel, het hoort er allemaal echt bij.
Eigenlijk wil ik helemaal niet klagen ( stiekum toch wel even gedaan ) maar toch hoop ik dat er meiden zijn die mijn verhaal herkennen.
'Bij de andere zwangerschappen had ik dezelfde klachten maar het lijkt wel of je het toch weer vergeet hoe naar je je voelt.
Herkent iemand dit en is het bij jullie weer over gegaan ???
Ik probeer wel te genieten maar dat is nu wel even lastig. Ik word er  eigenlijk alleen maar erg somber en verdrietig van.

Sophie

Hoi ik herken het hoor , ben nu bijna 6 weken en loop al te spugen ben moe, en duizelig..... maar had dit bij vorige twee zwagerschappen ook .
na bbz en bijna 2.5 jaar proberen hadden we er niet meer op hehoopt en nu is het echt zo !!! wil niet klagen , ben zo blij , maar voel me zo beroerd....

Nou , las we nou lekker tegen elkaar aanzeuren over onze kwaaltjes hoeven we ons er niet schuldig over te voelen toch??
liefs daan

hallo allemaal,

nou ik moet zeggen dat ik het er wel heel erg makkelijk van af wist te brengen.

ik ben zwanger van de eerste dus wist niet wat me allemaal te wachten stond.

in het begin wat moe, maar misselijk of al die andere kwaaltjes, nog nooit van gehoord of gehad.

ik ben nu bijna 30 weken , wat denk je , misselijk , moe, maagzuuur.

voor mijn gevoel alles wat een ander in het begin heeft gehad krijg ik nu kado.

maar goed ik blijf positief want voor mij komt er een zicht in en voor
die ander die met de 6 weken al boven de pot hangt, die heeft geen
flauw idee hoe lang dat nog gaat duren.

misschien nog 6 weken of heel je zwangerschap.

maar hoe dan ook HET IS NIET LEUK.

groetjes sandra

Dank je wel voor je reactie !

Toch wel een fijn idee om te weten dat ik in ieder geval niet de enige ben.
Had ik ook niet verwacht hoor.
Wat fijn dat je nu toch zwanger bent !
Heb je nog tips of goede ideetjes waardoor je je wat beter voelt ?
Ik hoor het wel. Heerlijk om te horen dat je het begrijpt !
Enne.. die roze of blauwe wolk zal toch echt wel een keer helemaal tevoorschijn komen, denk je ook niet ?

Liefs, sophie

Hoi Sandra

Volgens mij waren we te gelijk aan het typen. Wat vervelend dat je je nu zo naar voelt. De eerste tijd verwacht je het min of meer, maar nu nog..
Maar je kunt nu een beetje gaan aftellen.
Probeer maar wel een beetje te genieten van de kleine in je buik ( moet ik nodig zeggen...) voor je het weet is deze bijzondere tijd ook weer voorbij.

Succes en als je wilt, hou ons op de hoogte !

sophie

hoi meiden

allemaal heel herkenbaar
ik kreeg uiteindelijk emesafene via de huisarts tegen de misselijkheid. Daarnaast had ik een lage suiker en bloeddruk wat de duizelingen veroorzaakte. Lekker drop gegeten!!
Hierdoor werd het draaglijk Uiteindelijk na de 16e week was ik ervanaf en het is nu weer heerlijk genieten!!

xxxPuckylief en sterkte allemaal

Terug
Bovenaan