even mijn verhaal kwijt

Hey allemaal,

Een hele tijd heb ik op het forum 'zwanger worden' gezeten, maar wilde vandaag hier eens gaan kijken.

Mijn naam is Chantal, ben 26 jaar en we proberen nu al 13 maanden zwanger te worden.

We zijn ondertussen 2x bij de gynaecoloog geweest en het zaad van mijn man is in orde en bij mij is ook alles goed.
Nu gaan ze een samenlevingstest doen als ik rond de ovulatie zit om te kijken of de zaadcellen wel door het slijm heen kunnen komen.
De vorige maand hadden we al een afspraak voor een samenlevingstest maar helaas was het 'samenzijn' tussen mijn man en mij toen niet gelukt.
Puur omdat we dan te gespannen zijn, omdat je weet dat het 'moet'.
Het valt soms allemaal niet mee..

Rondom mij wordt iedereen zwanger. Ik werk in een kinderdagverblijf waar zeer regelmatig de laatste weken moeders mij blij komen vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben natuurlijk heel erg blij voor hen, maar dat geeft toch wel steken bij jezelf..
Je hoopt zelf ook op dat mooie grote wonder..

Vrijdag gaan mijn man en ik lekker een weekje weg, naar Texel, even uitwaaien op het strand, dat hebben we op het moment wel even nodig..

Geen idee of ik al wel op dit forum 'thuishoor' maar wilde gewoon even mijn verhaal kwijt..

Liefs,
Chantal

Hoi Chantal,

Wij zijn in totaal 14 maand bezig en sinds juni met behulp van het ziekenhuis. Dus wat dat betreft zijn we bijna even lang bezig.
En daarbij, je bent thuis waar je je thuis voelt.

Ik wens je veel plezier voor volgende week, en veel succes voor de volgende maand.

Groetjes Naatje.

Hoi Chantal, Je bent hier van harte welkom hoor! Op dit forum kun je met al je vragen terecht
Ik ben al 2,5 jaar bezig en zit ook in de medische molen. Je verhaal is dus voor mij ook heel herkenbaar, samenlevingstesten, zwangeren om je heen. Heb ook het gevoel dat mijn hele omgeving zwanger is. Het is ook allemaal heel frustrerend. Het enige wat je kan doen is hopen...
maar als je het een keer niet ziet zitten of e moet je verhaal kwijt... Hier begrijpen wij je.
xxx Nic

Hoi Chantal, Je bent hier van harte welkom hoor! Op dit forum kun je met al je vragen terecht
Ik ben al 2,5 jaar bezig en zit ook in de medische molen. Je verhaal is dus voor mij ook heel herkenbaar, samenlevingstesten, zwangeren om je heen. Heb ook het gevoel dat mijn hele omgeving zwanger is. Het is ook allemaal heel frustrerend. Het enige wat je kan doen is hopen...
maar als je het een keer niet ziet zitten of e moet je verhaal kwijt... Hier begrijpen wij je.
xxx Nic

Hoi Chantal,

Ik ben ook nieuw op dit forum dus ik reageer even op de nieuwelingen. Ik weet ook niet of ik hier thuis hoor, ik zat nl. op het forum zwanger worden na een miskraam maar bij mij wil het opnieuw zwanger worden niet echt lukken. Ik heb ook al bijna 5 maanden geen eisprong meer dus ik heb onlangs een hormonaal onderzoek gehad. Aanstaande donderdag kan ik terug komen voor de uitslag.. heel eng allemaal!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind als moeders je even komen vertellen dat je zwanger bent en dat je aan de ene kant natuurlijk blij voor ze bent maar dat het aan de andere kant best steekt! Bij mij op mijn werk schieten de zwangere vrouwen ook als paddestoelen uit de lucht! Maar goed, we moeten vertrouwen houden, onze tijd komt vast nog wel!

Ik ben heel benieuwd wat er bij jullie uit de test komt! Wanneer verwacht je je eisprong?

Ik wil je in ieder geval heeeeeeeel veel plezier wensen op Texel en heel veel sterkte wensen!

X F

Terug
Bovenaan