even mijn verhaal kwijt

hoi meiden,

De laatste tijd heb ik weinig van me laten horen, maar wel mee gelezen.
bij ons was er namelijk weinig bijzonders om over te schrijven. Waren voor een vijf maanden naar huis gestuurd met hormonen (clomid 100)   Mijn cyclussen waren weer oporde gebracht hadden ze op de echos gezien en aan mijn bloedwaarde.
maar goed, afgelopen maand dachten we dus dat het raak was, was een week overtijd en durfde bijna niet te testen maar toch maar gedaan: Negatief
Jeetje wat was dat een teleurstelling zeg. Een aantal dagen later wel ongesteld.  weer een teleurstelling, je hoopt toch stiekum...  Cyclus dus nu weer op 40 dgn.

Mocht vandaag naar de gynecoloog, heb mijn verhaal verteld, hij nam me heel serieus en had alle begrip. Moet nu mijn volgende ongesteldheid afwachten en dan bellen en beginnen met clomid 150.
Dan gaan ze me weer in de gaten houden dmv echos en krijg voor ik mijn eisprong heb ook nog een HSG. Lijkt me wel spannend, trouwens.
Aan de ene kant ben ik hier blij mee maar aan de andere kant vind ik het ook allemaal K..
Waarom gebeurt er geen wonder........

Maar goed jullie weten nu dus hoe het erbij ons voor staat, en ik heb weer even mijn hart kunnen luchten bij meiden die weten hoe het is om zoiets door te maken. Bedankt voor jullie luisterende oor..

liefs visje

Hoi visje,
Gisteren had ik al gereageerd, maar op de een of andere manier was er weer wat aan de hand met het forum, dus weg bericht. Ik zal in het kort nog even reageren. Wij zijn ook ruim 2 jaar bezig waarvan 1 jaar medisch. In november 2005 zijn wij begonnen met 1e IUI (d.m.v. buikinjecties met Puregon). In december ben ik helaas ongesteld geworden. In december ben ik toch op de natuurlijke manier zwanger geworden en dat was geweldig. Het kan dus toch zonder hormonen! Helaas heb ik wel 2 1/2 week geleden een miskraam gehad, maar we geven de moed niet op.
Jij gaat in ieder geval een spannende tijd tegemoed. Ik heb zelf niet gekozen voor HSG, want daar zag ik als een berg tegenop. Omdat een volgende stap een kijkoperatie was, heb ik de baarmoederfoto overgeslagen. Alles is dus wel netjes schoongemaakt en mijn eilleiders zijn doorgespoten. Er was gelukkig niets aan de hand. Je ziet het dus... alles kan en ook zonder medische behandelingen.
Ik wens jullie veel succes en hopelijk kunnen we elkaar binnenkort goed nieuws vertellen.
Groetjes Jeanette

Terug
Bovenaan