even mijn verhaal kwijt

waar moet ik beginnen?
ik loop al vanaf het begin te tobben eigenlijk, blaasontstekingen (streptococce bact) bloeddruk (maar die blijft keurig) en mn bekken (wat op zich ook nog wel goed gaat door de bekkenfysio)

maar sinds 20 weken hou ik echt veel vocht vast (ben nu 23 weken).
ik ben ook doodmoe en heb het gergeld benauwd.
hoe ik me nu voel zo voelde ik me bij de andere 2 aan het eind vd zwangerschap pas.

ik heb ook al geregeld last van harde buiken.....
volgende week vrijdag moet ik weer naar de gyn en wil dan even mn hele verhaal doen want het is nog niet eens zo warm en ik zit al vol vocht.....

wat een klachten allemaal he!!!! herkent iemand iets van dit?

pff.. heftig!
Weet je zeker dat je het niet te druk hebt, zo met twee kleintjes en al je andere bezigheden? Iedere zwangerschap is anders, en zeker nu je al twee kids hebt, heb je het waarschijnlijk drukker dankzij hen, dan bij de eerste keren...

Ik zou het lekker aan de gyn vragen!

Ik merk zelf dat ik momenteel heel veel last heb van mijn rug. Zit onderin, en straalt uit naar mijn bil en bovenbeen...
Moet donderdag naar vk, maar ga straks toch even dokter bellen, omdat ik het al een week heb, en het eigenlijk alleen maar erger wordt.

Voor de rest, heb ik weer vlagen dat ik heel moe ben, maar dat kan ook te maken hebben met dat ik slecht slaap vanwege mijn rug :p

Sterkte iig!!

Liefs,

T

Pijn in rug met uitstraling naar billen... hier nog een..

geen harde buiken, en met het vocht valt het ook reeeuuuuuze mee...

Ik zou ook even belen voor de zekerheid, misschien moet je rustiger aan doen!

Kijk... ik heb zelf geen kinderen of dieren hier.... Dus als ik rust neem... neem ik dat ook echt...

Ik denk dat je ook zo'n rust momentje moet inbouwen! Misschien de kinderen eventje naar opa en oma? Zodat mama een uur of twee kan gaan liggen?

liefs en succes

het geluk is dat mijn kids beide op school zitten dus ik kan gaan liggen als ik dat wil maar ik wer daarnaast nog 2,5 tot 3 dagen en het huishouden moet ook doorgaan.
ik merk ook wel dat ik aan die 2 dagen vrij niet genoeg heb.. denk ik....
de weekenden zitten we op de camping en spelen de kids altijd in de speeltuin.

ik ga het volgende week zeker even bij de gyn aankaarten....

oja die last van je rug en uitstraling naar je been zijn je bekken! (SI gewricht)
kijk daar mee uit want dat word alleen maar erger.
ik heb er al jaren last van! echt heel vervelend

Hey,
Joh wat vervelend zeg!
Ik heb af en toe ook last van mijn rug.. en dat zijn mijn bekkengewrichten. Die zijn niet zo soepel, dus probeer daar goed op te letten en heb wat oefeningen.

Sterkte met alles!
Liefs Rosan

Vervelend dat je nu al vocht vasthoudt en andere klachten hebt!
Ik was al helemaal aan het genieten van het feit dat ik niet meer moe en misselijk ben en mijn buik nog niet in de weg zit..maar mijn onderrug begint nu ook pijn te doen, zo rond mijn stuitje en billen...En ik ben nog maar op de helft van mijn zwangerschap. Gelukkig schijnt bijna alles over te gaan naar de bevalling, dus dames we moeten nog even doorbijten! Het is vast de moeite waard, maar je moet er wat voor over hebben. Gelukkig heb ik een lieve man die het meeste in het huishouden doet en me verwent met massages en warme pittenzakken en kruikjes.

Iedereen sterkte met alle zwangerschapskwalen!
Liefs Maartje

ps. Eerste keer dat ik reageer op het forum van de septembermama's. Ben namelijk 1 oktober uitgerekend. Maar aangezien bijna alle vrouwen in mijn familie eerder bevallen is de kans groot dat ik een septembermama word.

haha mamaartje84: gewoon reageren hoe meer hoe gezelliger ;)

Nou ik heb contact gehad met huisarts: bekkeninstabiliteit... dus nu op zoek naar goede fysio...

Liefs, T

Terug
Bovenaan