Hai lieve meiden!
Ik ben al een hele tijd niet meer geweest.... omdat ik mezelf de tijd en de rust niet gun om mijn verhaal aan jullie te schrijven.
Het zit allemaal niet mee... als je denkt we willen graag kindjes en het lukt toch allemaal niet zoals het zou moeten lukken...
Ik ben verschillende keren bij de huisarts geweest, omdat we al (te) lang bezig zijn. Het is zo ontzettend frustrerend, en daar weten jullie alles van anders zitten jullie ook niet op deze site.
- Er is een uitstrijkje gemaakt bij mij
(was twijfelachtig PAP2 dus over een half jaar, is in september, een nieuw uitstrijkje laten maken
- bij mijn man is het zaad onderzocht
(was gelukkig goed en lag boven het gemiddelde, yeeeij )
- en gisteren heb ik een inwendige echo laten maken.
( hiervoor kan ik morgen over overmorgen bellen naar de huisarts, de baarmoeder en de eierstokken lagen goed en zagen er goed en niet ontstoken ofzoiets uit. Er waren alleen 2 andere dingen, die niet verontrustend hoeven te zijn, maar toch....
1- Het baarmoederslijmvlies was maar 5 mm terwijl dit op dag 16 waar ik dus nu zit ongeveer tussen de 10 en de 12 moet zijn.
Dus het is te dun en dit kan dus ervoor zorgen dat het eitje zich niet kan innestelen
2- ze zag eitjes rijpen in de eierstok, maar ik zit op dag 16 en ze zag er nog geen gesprongen en dat moest je eigenlijk wel zien....
Ik heb een OVU test gedaan en die gaf negatief aan dus het kan zijn dat het nog gewoon te vroeg was voor een eisprong.
Ik ga morgen bellen want ik wil mijn bloed getest hebben op hormonen, of er genoeg hormonen zijn om mijn eitje te laten springen of mijn slijmvlies dikker te maken...
Dit zou zo opgelost zijn....toch???
Het is zo frustrerend en het afwachten duurt zoooo lang...
Nou meiden ik hoop dat jullie zin en tijd hebben om op mijn verhaal te reageren..
THANKS R_M
1e kindje, Ronde 14, 24 jaar