even minder aanwezig

Hey meiden,

het zit hier allemaal even niet mee. Mijn man is afgelopen maandag door zijn rug gegaan en kan nu helemaal niets meer. Daardoor is het hier een enorme puinzooi, ik krijg het niet bijgewerkt. Heb mijn handen vol aan onze 2 hummels en merk dat ik even helemaal niet aan mezelf toekom. Was al ontzettend moe en liet al een aantal zaken aan hem over (zoals tilwerk enzo) en dat kan nu dus niet... Ben dus bang dat als hij strakjes weer wat meer kan ik uitgeteld op de bank lig. Gelukkig kunnen we op mijn ouders terugvallen en hebben zij al een paar keer geholpen met zaken hier in huis en met de jongens. Ik lees dus af en toe wel mee maar zal wat minder reageren (ook nog steeds onze pc in reparatie dus lastig om hier te komen)

liefs Natasja

Dank jullie !
Ik probeer wel makkelijk te denken maar met 2 heren van net 2 en 10 maanden is het leven af en toe net een sneltrein (en kindjes aankleden, voederen etc moeten gewoon gebeuren...)
En zware tilklusjes... Laat alles liggen, alleen mijn zoonlief van 12 kilo kan echt niet alleen zijn bed in of uit etc. (de jongste is 8 kilo, loopt nog niet dus eigenlijk even zwaar...) Er komen vast betere tijden...

Thanks!

liefs Natasja

Jeetje Natasja,
wat zwaar, ik heb zelf twee kleine jongens, van bijna 2 en bijna 3 jaar. Iets groter maar dat is ook erg pittig, die van 3 moet ik zelfs nog wel eens tillen als hij bv midden op straat een peuterpuber bui krijgt!!

Dat je man niets kan is extra zwaar, maar hij kan wel bv een boekje met ze lezen om jou even rust te geven? Of doet hij dat al?
Enne laat het huis maar even versloffen, hoor en die kinderkleertjes, zit er geen vlek op, gewoon nog een keer aan.
Schaam je niet en ga zitten als het moet, ook al puilt het aanrecht uit.
Hulp vragen, zoals je al doet is ook goed. Het komt vanzelf wel weer goed...

Ik wens je veel sterkte!!

liefs Lorelei

Terug
Bovenaan