even minder aanwezig

Hey meiden,

het zit hier allemaal even niet mee. Mijn man is afgelopen maandag door zijn rug gegaan en kan nu helemaal niets meer. Daardoor is het hier een enorme puinzooi, ik krijg het niet bijgewerkt. Heb mijn handen vol aan onze 2 hummels en merk dat ik even helemaal niet aan mezelf toekom. Was al ontzettend moe en liet al een aantal zaken aan hem over (zoals tilwerk enzo) en dat kan nu dus niet... Ben dus bang dat als hij strakjes weer wat meer kan ik uitgeteld op de bank lig. Gelukkig kunnen we op mijn ouders terugvallen en hebben zij al een paar keer geholpen met zaken hier in huis en met de jongens. Ik lees dus af en toe wel mee maar zal wat minder reageren (ook nog steeds onze pc in reparatie dus lastig om hier te komen)

liefs Natasja

Wat vervelend voor jullie!!! Ik weet niet wat ik zou moeten doen als ik Eric niet meer als pakezel zou kunnen gebruiken...haha! Zo heb ik m vandaag nog genoemd. Hij kookt altijd en doet de boodschappen en gaat met de hond wandelen. En doet ook nog veel was als ik te druk met Anouk in de weer ben of weer voor pampus op bed of de bank lig. Het zou een teringzooi worden hier als hij dat niet meer kon!

en dan ben jij ook nog zwanger van je derde!!! Meid toch. Probeer rustig aan te doen he. Alles in slow motion en de onderbroeken maar 2 dagen aan dan... :)

Grinnnnn, dank je Tammy, je woorden doen me goed! Die onderbroek 2 dagen aan liever niet maar de jongens hebben hun kleren wel wat langer (en viezer) aan dan gewoonlijk, ze klagen er niet over, hi hi. Probeer wel aan mezelf te denken maar met 2 mannetjes is het leven net een sneltrein... Morgen ga ik lekker naar mijn mama, kruip ik in bed en kom er de eerste 2 uur niet meer uit! Even bijslapen...

liefs Natasja

ps, jij boft ook met je man (niet dat ik te klagen heb hoor, die van mij doet weer heel andere zaken)

Hej Natasje,

wat vervelend voor jullie! Ik zou alle hulp dankbaar aannemen als ik jou was! Ik hoop dat je man snel weer opknapt! veel sterkte en verlies jezelf niet uit het oog!

Terug
Bovenaan