Even minder aanwezig...

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik wou even zeggen dat ik voorlopig minder aanwezig ben op het forum.
We zijn nu bijna 2,5 jaar bezig voor een kleintje... Het doet me gewoon erg veel pijn als ik dames (sorry!) op het forum langs zie komen die binnen een maand in verwachting raken... Ik kan daar gewoon niet meer tegen. Mijn vriend en ik zijn nu van ons leven aan het genieten, en ik moet zeggen dat ik minder met een kindje krijgen bezig ben...

Ik zal mijn nod wel gewoon bij werken en af en toe een reactie plaatsen, maar dat zal niet veel zijn.

4 december hebben we trouwens een zaadonderzoek, 18 december krijgen we de uitslag. En met die uitslag krijgen we (waarschijnlijk) te horen wat voor een behandeling we krijgen. Ik hou jullie daar in ieder geval van op de hoogte.

Heel veel liefs,
Laura

Heel veel succes meid ik snap je frustratie is ook niet leuk als je mensen ziet komen en gaan heel veel succes met het onderzoek

Begrijpelijk !! dit stoort mij ook geregeld ...En indd het gevoel als of je ff weer een klap in je gezicht krijgt ..

Wens jullie veel geluk saampjes en geniet lekker van elkaar !!!

Suc6 met de onderzoeken !!

Liefss

Ik begrijp je helemaal, fijn dat je ons toch nog een beetje op de hoogte houdt. Succes en fijn dat jullie wel een beetje kunnen genieten.
xxx
Wenser

Hoi Laura,

Ik begrijp Je beslissing en moet zeggen dat ik daar de laatste tijd ook wel wat moeite mee heb af en toe. Wij zijn nu ook veel minder bezig met kindjes krijgen en dat is erg prettig.

Geniet idd lekker met je vriend dat doet je vast goed. Julie hebben de onderzoeken in het vooruitzicht en hopelijk horen jullie dan hoe of wat nu verder.

Sterkte meid!

Hoi Laura,

Ik snap goed dat je er gefrustreerd van raakt! Ik wens je heel veel succes toe, geniet samen met je vriend en hoop dat je het los kan laten en dat het dan toch maar snel raak mag zijn, hetzij met medische hulp!
Liefs Suus

Hey Lau,

Begrijp het volkomen.

Wij zijn ook van elkaar aan het genieten en hier op t forum nie zo meer bezig.

Hoop dat het voor jullie net als ons 18december duidelijk is en ze kunne gaan plannen voor ons.

Meid onze tijd komt ook.

Nu lkkr van elkaar genieten succes duim voor jullie.

Liefs,

Mariska

Kan me indenken dat het je raakt! Ik heb dat ook, maar ben nog niet zo'n tijd op weg als jij.

Veel succes en sterkte!
Liefs jcdwg

Terug
Bovenaan