even mn ei kwijt, sorry voor het geklaag

A

Anoniem

Guest
Wat jullie niet weten is dat ik jaren lang aan anorexia boulimia heb geleden, ik was dit jaar nog onder controle van de huisarts, want na de geboorte van mijn laatste baby, heb ik een enorme terugslag gehad, maar veel geleerd in al die jaren, dus ben gelijk naar de dokter gegaan om te vertellen wat er alweer maanden speelde.
Ik heb maat 34 , dus ben/ was iel.
Nou na 2 miskramen maat 36 zit strak,, ben ik ineens dikker geworden, en ook al aan de verloskundige gevraagd hoe dat kwam, het kwam dus door de hormonen,..zwanger...miskraam...zwanger...miskraam.
daardoor ben ik dus wat aangekomen,..maar heb het er vandaag zoooooo enorm moeilijk mee,...
Misschien stel ik me aan, en in mn achterhoofd weet ik echt dat ik gewoon goed voor mn lichaam moet zorgen, dus geen akties ondernemen om flink te gaan afvallen.Mijn babywens staat hoger dan het afvallen, maar ow,...wat moet ik er steeds om huilen.
Mn man zegt steeds je ben niet dik, en voor andere mensen is dat misschien niet zo,...ik word juist normaal kwa figuur zeggen ze.

Ik vind het niet erg, als er een geldige reden achter zit.Tijdens alle zwangerschappen heb ik er geen last van gehad.
Maar nu ........misschien komen deze gevoelends ook door de hormonen, ik wet niet,...Hopelijk is dit hele geklaag voor niks en is er wel degelijk een reden voor( dat ik zwanger ben).
Sorry voor mijn geklaag maar god,...moest het ff kwijt!!!!!

hee wat goed dat je er zo over praat! en dat je naar de huisarts weer bent gegaan om het te vertellen. ook al vind iedereen dat je een mooi maatje hebt dan kan jij het nog wel zo voelen, en het er lastig mee hebben, wat rot voor je!
hopelijk heeft het geholpen er even over te praten en ben je idd zwanger! sterkte en veel liefs!

Klaag maar raak hoor meis. Als jij je maar goed voelt.. Dikker worden is nooit leuk maar je weet de reden.. Komt goed meis!

geeft niks, ohet forum is ook om te klagen, juist goed dat je het aangeeft en dat je er over praat is puur een teken dat je het onder ogen ziet... en hier is het lekker anoniem!
Klaag een eind raak! Als het maar oplucht...!

Luister naar je lijf, die verteld je heel veel.

x

hi, altijd je zelf uiten, als iemand het niet wil lezen jouw geklaag, dan slaan ze je bericht wel over!
jij hebt het dan van je af geschreven!

ik hoop voor je dat je dan zwanger bent, en dat je je snel 'goed' voelt.

sterkte..

Jeetje meid. Hier mag je klagen hoor.
En het gaat erom hoe jij je voelt en niet wat anderen vinden. Maar die kilo's zijn misschien ook wel goed voor de vruchtbaarheid! Als je te slank bent gaat het vaak ook moeilijker toch? Dus misschien als je het zo bekijkt doet het kijken in de spiegel minder pijn!!

Heel veel sterkte!

Liefs

Terug
Bovenaan