even mn verhaal kwijt!

Hallo,
gisternacht is mijn moeder met spoed in het ziekenhuis opgenomen. Ze was op eens erg ziek geworden, koudekoorts, pijn in de keel en op de borst en erg benauwd door een opgezette hals.
Wat ze precies had konden ze niet achterhalen dus is ze op de long afdeling geplaatst met en infuus antibiotica en zuurstof en een catheter.
Toen ik vanmorgen kwam om elf uur sliep ze nog steeds en moest ze weer naar de spoed eisende hulp naar een knoarts omdat de zwelling in haar hals erger was geworden. Daar moest ze onder de scan en zagen ze dat ze zo'n grote ontsteking heeft dat haar luchtpijp steeds verder in de knel kwam. Na overleg met andere artsen is besloten dat ze gelijk naar de intensive care moest aan de beademing. Nu ligt ze daar aan heel veel slangen en buizen en apparatuur met drie soorten antibiotica en weer moeten hopen dat die snel aanslaat omdat de ontsteking zich al aan het uitbreiden was richting haar borst.
De dokter van de intensive vaste zei daar we geen uur later hadden moeten komen.
Ze wordt nu kunstmatig in slaap gehouden zodat ze niks kan lostrekken en nu moeten we afwachten wat er verder gebeurd.
Ik ben echt ontzettend bang om mn moeder te verliezen, ze is mijn grote steun en toe verlaat en mn beste vriendin.
Ze is zo ontzettend trots dat ze naar drie kleinzonen eindelijk en kleindochter krijgt. En ik heb heb haar Zoooooooo hard nodig, ook bij mn bevalling.
En kan alleen afwachten...Pff zit er even helemaal doorheen....
Sorry voor dit lange verhaal

Liefs ilona

Hey ilona,
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop voor jullie dat je moeder er weer helemaal bovenop komt. Gelukkig waren jullie nog optijd.
Hopelijk kan ze straks dan toch genieten van zowel de bevalling als van haar kleindochter.
Liefs,
Marloes

hi Ilona,

echt superveel sterkte! ik hoop dat je moeder zich er goed door heen slaat. ik vind het echt erg voor je en ik hoop dat t goed komt, stay positive babes!

x

ohh wat erg zeg!!! heel veel sterkte, hopelijk zal ze toch snel een beetje opknappen!!!! dan kunnen jullie allemaal genieten van je kleine meisje!!!
en toch positief dat jullie er optijd bij waren!!!
nogmaals heel veel sterkte!!!

dikke knuffel marijke

Heel veel sterkte gewenst!!! Ik hoop voor jou en je familie dat je moeder er snel bovenop komt en straks kan gaan genieten van haar kleindochtertje. En jullie met z'n allen lekker kunnen genieten!
Probeer ook zelf rustig te blijven, hoe moeilijk dit ook klinkt...

Liefs Syreetha

Heel veel sterkte, Ik hoop dat je moeder er weer helemaal bovenop komt en straks bij de bevalling aanwezig kan zijn. En natuurlijk nog heel lang kan genieten van jullie dochtertje

Terug
Bovenaan