even mogen gluren...

Hi meiden

Afgelopen vrijdag hebben we een extra echo gehad omdat er drie (!) verloskundigen twijfel hadden over de ligging van het kindje; hoofd naar beneden of niet?? Ze dachten allemaal voor 95% dat het goed zou liggen en ik zelf ook (aan het getrap tegen mn ribben te voelen!) maar ja, je zal beginnen aan een thuisbevalling (wat ik graag wil) en het kindjje blijkt in stuit te liggen... We mochten dus evne extra gluren en dat was natuurlijk prachtig! Lag overigens goed en ook al heel diep, dus die komt niet meer van de plaats hoop ik! Weer drie prachtige fotootjes erbij voor het plakboek dus ik ben blij!

Liefs,Marcia mv Puck en 35,5 d zwanger

Ooo leuk die extra echo!! Helemaal omdat het toch goed blijkt te liggen. Geniet ervan meid!

Groetjes Janneke

ps: ben benieuwd naar de naam van jullie kindje want ik vind Puck (en de rest van dat genre zeg maar) errug leuk.... ;)

Hoi Marcia

Leuk dat je nog even een blik kon werpen, voor je je ukkie in het echt in je armen hebt.
Ook erg prettig dat het goed ligt en ook al ingedaald is helemaal prettig.

Geniet van je foto-tjes.

Lfs Naomi

He Jannie,

Ik ben ook benieuwd naar jullie naam! Die zou best wel eens hetzelfde kunnen zijn dan onze jongensnaam, ik heb je al veel zien noemen maar die was er nog niet bij! Wij weten nog niet wat het wordt dus we wachten af.!

Liefs,Marcia mv Puck en 36 w zwanger

Leuk dat je even hebt mogen gluren! Wij mogen volgende week ook even kijken, we krijgen ook een liggingsecho. Ik ben erg benieuwd wat je dan allemaal kan zien op de echo. We hebben tot nu toe (ook bij Thom) alleen een termijnecho en een 20-weken-echo gehad, dus ik heb geen idee wat er te zien valt als je kindje al zo groot is..
Groetjes Laura  (34+3wkn)

Heerlijk is dat he,..

Hadden we er maar zo'n luikje zitten dat we af en toe konden kijken..

Ze gaan mij nu ook in de gaten houden met echo's ivm de stuitligging. Van een kant natuurlijk helemaal geweldig om even te mogen spieken, maar ben tevens zo bang dat ik per ongeluk in de laatste weken nog het geslacht ga zien hahaha,...

Dus beetje dubbel,.. Heb jij dat niet?

Esmé mv Kay en ???

Terug
Bovenaan