Even mopperen

Daar lig ik dan weer wakker midden in de nacht met een nare hoofdpijn, omdat ik weer eens mijn bed uit moest om te plassen. Ik val 's avonds altijd probleemloos in slaap, maar midden in de nacht dan lukt het niet en dan lig ik gelijk uren wakker, nu ook al 2 uur.... En wat moet je dan? Ik hoopte dat het nachtelijk plassen wel over zou gaan, maar het is nog steeds aardig frequent bij mij. Op zich is het niet zo'n vervelend kwaaltje als ik zou kunnen slapen erna?

Hoe gaat het verder met jullie? Hier lijkt het goed. Ik begin buikje te krijgen... Nog wel af en aan veel bruinverlies met stukjes weet-ik-veel wat het is. Ik blijf daardoor wel heel zenuwachtig en maak me veel zorgen. Aanstaande maandag eindelijk naar de vk sinds de bloeding, dan ook gelijk 20wk echo regelen als alles goed is. Verder proberen we onze dochter van ruim 2 te overtuigen dat er een hele kleine baby in mijn buik zit, maar die gelooft er niks van. Als gemene mama heb ik haar gezegd dat er een baby in papa's buik zit. Dat gelooft ze dan weer wel.... Papa's buik is wel wat groter dan de mijne, dus daar zal het wel mee te maken hebben. Je kunt begrijpen dat mijn man het niet zo grappig vond, ondanks de koninklijke behandeling inclusief kusjes die zijn buik daarop kreeg. Haha

Ook hier last van slapeloze nachten, ben vaak al om 05.00 uur wakker. Hopelijk voor ons allebei gaat het snel beter. Wat lief hoe je dochtertje reageert. De mijne is bijna 6 dus snapt het al beter, stelt alleen allemaal vragen waar ik niet zo gauw antwoord op heb. Maar ook zij kust en knuffelt wat af. Succes maandag

Ik herken dat plassen al te goed! Nu 17 wkn en 2 dagen en ga nog 2x per nacht gggrrr en ik altijd maar denken dat dat alleen op het einde zo was haha! Slapen heb ik verder geen problemen mee! Kan me wel voorstellen dat jeje zorgen maakt na z'n bloeding zou ik denk ik hetzelfde hebben! Maar zal vast allemaal goedkomen fijn als je dalijk bij de vk bent geweest en wat zekerheid hebt! Ik heb 19 januari de 20 wkn echo! Super spannend!!

Xx

Het is bij mij niet overgegaan met de eerste. En ik heb genoten dat ik de eerste weken toen hij geboren was alleen maar hem hoefde te verschonen en te voeden. Dat voelde echt veel lekkerder hahahaah. Ik baal er nu ook van hoor. Zeker omdat ik niet meer even lekker kan blijven liggen haahahah.

Fijn dat je maandag naar de vk kan. Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Maar wel gunstig dat je een buikje begint te krijgen. Toch een teken dat er iemand plaats nodig heeft daar binnenin. Veel succes!

Ook ik wordt 's nachts wakker om te plassen. Op zich niet erg als je daarna maar weer in slaap kunt vallen. Tijdje terug lukte dit wel, maar de laatste paar dagen lig ik helaas een paar uur naar het plafond te staren. Uurtje voordat ik wil opstaan, val ik in diepe slaap en dan kan mijn bed niet meer uitkomen echt irritant.

Bloedverlies zou mij ook onzeker maken, alhoewel het vaker voorkomt. Hoop voor je dat het allemaal goed zit. Succes maandag!

Terug
Bovenaan