Even netjes voorstellen

Hoi mede-mama's (in spé),

Allereerst iedereen van harte proficiat met de zwangerschap!!
Ook ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben 30 jaar, we hebben een dochtertje van bijna 4 jaar en nu zwanger van de tweede. Eigenlijk van de derde, want ik heb anderhalf jaar geleden een miskraam gehad. We kwamen er met de 10-weken echo achter dat het om een wind-eizwangerschap ging (dan is er wel een vruchtzakje, maar geen kindje ontstaan). We zijn nu al ruim 3 jaar aan het wachten op een tweede kindje, dus de zwangerschap is voor mij nog heel erg onwerkelijk. We hebben vorige week al een echo gehad (6w3d) waarop ons prulleke te zien was, mét een kloppend hartje!!! Super spannend dus!! Ik vind het ook wel heel spannend om me nu al 'bekend' te maken, want met de zwangerschap van de miskraam volgde ik de maartmama's (2009) ook al, maar had me nog niet officieel gemeld en toen bleek het dus niet goed te zijn. Heel spannend dus, ik kan het gewoon niet geloven dat het nu goed zal blijven gaan!!

Heel veel groetjes,

Prulleke3

Ha prulleke, welkom!! Ik wilde net reageren op de Maart 2009 mama's, daar was ik er 1 van nl....

Maar las dat je 2010 bedoelde.. Wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!! Geniet er van :))

Grtjs Mickey

Terug
Bovenaan