Even niet meer hier

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Helaas voor mij is ronde 11 begonnen. Ik heb gisteren uitgebreid met mijn man gesproken over mijn frustraties en verdriet.
Toen we voor onze eerste gingen hebben we er 18 maanden over gedaan, waarvan minstens 8 met heel veel verdriet en frustratie. We zijn heel blij dat het gelukt is, en ik had mijzelf voorgenomen om bij een tweede niet meer zo diep het verdriet in te gaan en rustig af te wachten. Wij hadden beiden namelijk het gevoel dat mijn enorme verdriet en stress invloed had op het zwanger kunnen worden. We hebben een kindje en dat is al een cadeautje.

Ik merk nu dat het moeilijker wordt om die houding vast te houden. Mijn man wil pertinent nog niet de MM. in omdat dat nog meer stress gaat opleveren. Hij zegt: laat eerst de natuur zijn gang maar even gaan en geniet van je dochter ipv. je zo te focussen op een zwangerschap. Hij heeft gelijk ook, maar t is moeilijk.

Ik heb daarom besloten, net als een aantal anderen vóór mij, om hier even niet meer mee te schrijven.
Ik merk dat alle verhalen (positief en negatief) mij erg bezig houden en wil nu even een (paar?) maandje(s) proberen los te laten.
Hopelijk kan ik tussentijds alsnog goed nieuws melden en anders zien jullie mij vanzelf wel weer terug.

Veel sterkte allemaal meiden.
Wenser

Heel veel sterkte en ik begrijp je heel goed! Soms denk ik inderdaad dat het hele zwanger-verhaal niet alleen stress geeft in je relatie, maar ook voor je kindje omdat je best een dag of twee van de kaart kunt zijn na zo'n teleurstelling. En inderdaad één gezond kindje is al een heel groot geluk!

Is jullie eerste trouwens uiteindelijk met of zonder MM gekomen? Wij nemen ook een paar maanden rust maar ik blijf wel schrijven. Ik merk dat ik het gewoon leuk vind om erover te praten en dat kan verder met niemand (mijn man vindt dat ik er niet teveel aan moet denken, en vrienden weten van niks omdat ik niet wil dat ze telkens gaan vragen of het al zover is).

Enfin, ik wens je heel veel succes de komende maanden! En als het zover is, laat het ons dan wel weten hè! xxx

Hey wenser!

Ja meid het is allemaal wat! Je wil ook zo graag!
Ik heb niets meer toe te voegen aan de woorden die hierboven geschreven staan, maar neem de rust en tijd voor jezelf!

Ik hoop natuurlijk snel positief nieuws te horen van je!

Veel liefs!

Dank voor jullie berichten en tot later (of wie weet zijn jullie hier dan al weg, ik hoop t voor jullie!)

Lieve wenser,

Ik begrijp je heel erg goed! Ik denk dat je een juiste beslissing neemt, ook al is het een moeilijke!
Wie weet brengt dat beetje rust wel een mooie zwangerschap..... Ik wil je bedanken voor je altijd lieve woorden, ik heb er heel veel aan gehad.

Ik gun/wens je het allerbeste meid!

Lieve knuffel Lynn.

Helemaal begrijpelijk. Nu jouw eigen welzijn even op plaats een!

Sterkte en ik hoop je snel terug te zien met goed nieuws!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan