Even niet meer....

Hi Tobi en alle andere ladies hier,

Ik heb besloten me voorlopig even afzijdig te houden van de forums. Voel me de laatste tijd beetje depri en hoe lief jullie ook zijn, ik moet  me even terugtrekken en weer tot mezelf komen.

Nu spannende tijd, want ik ben 5 dagen over tijd, maar durf niets te hopen en ben soms zelfs bang. Bang om weer zwanger te zijn omdat ik bang ben voor weer een miskraam. Dit forum houdt de miskraam  nu levend en dat wil ik niet meer. Ik wil verder.

Tot forums, want ik kom vast wel een keer terug, maar pas als ik lekkerderder in mijn vel zit.

liefs,
Roebie

p.s. Tobi, ik zoek jou nog wel een keer op op de MSN...

hoi hoi roebie

jeetje meid wat vervelend voor je dat je je zo voelt.............wat naar voor je..

ik wou dat ik wat voor je kon doen... je steunen of iets dergelijks....

en nu ook nog en paar dagen overtijd......... dat is inderdaad ook onzekerheid,.. ik weet hoe je je voelt.. was ook overtijd en dan ga je denken.. jeetje stel je voor dat ik weer zwanger ben......of je stel je voor dat ik toch nog ongi wordt.. het is zo dubbel dat gevoel..

meid ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat ik je tref op de msn, want ik blijf je volgen hoor..........

heel veel liefs tobi

Haai meissie!

Ik duim onwijs hard met je mee. Ik heb je zo nu en dan op dit forum gevolgd, en ik begrijp je gevoel heel goed om ff afstand te nemen. Ik heb toen het zelfde gedaan. Mocht je je ei /verhaal weer eens aan me kwijt willen je weet me te vinden op het mrt2006-forum. Succes!! Greetz Tryce/Patries

Terug
Bovenaan