even niets meer

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Nadat ik deze maand in ronde 17 ben beland en overal om me heen vriendinnen en kennissen maar zwanger lijken te worden of bevallen ga ik deze maand helemaal nergens meer op focussen. ik heb mn eisprong niet berekend, en we gaan alleen klussen als we zin hebben. ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee met alles wat ik graag wil en hoop te voelen en weet nu als geen ander hoe je lichaam jezelf voor de gek kan houden. Ik hoop dat ik dit vol kan houden :)

iedereen veel succes en hopelijk snel een positieve test tegewenst!!!

Meid wat een goede keus! Het is alleen zo ontzettend moeilijk helaas...... De ronde dat ik zwanger werd had ik het totaal niet verwacht wilde er ook ff niet teveel mee bezig zijn. het kan toeval zijn dat weet je natuurlijk nooit maar zo zie je maar als je het niet verwacht komt het.

Heb je al verdere stappen ondernomen door naar de ha te gaan? Weet even je verhaal niet meer, sorry

Succes meid! Bij mij hebben helaas alle rustige rondes niet veel uitgemaakt, maar je weet het nooit!

Hoop dat je snel goed nieuws komt melden!

Wat goed dat je deze keus maakt! Herken mijzelf maar al te goed in het gefocust zijn op alles wat met zwangerschap te maken heeft. Na het lezen van jouw berichtje, sterkt het mij ook om hetzelfde te doen!

Heel veel succes, zoek lekker wat afleiding en geniet van leuke dingen en de mensen om je heen :)

Liefs Linda

@ Beauty27: Huisarts haalt denk ik weinig uit, Ik heb vorig jaar sept een HCG producerende cyste gehad, januari een miskraam met 5 weken en in april een bbz met 6 weken... dus het kan allemaal wel maar misschien moet ik mezelf en mn lichaam de tijd en rust gunnen en er dus maar even niet te veel mee bezig zijn...

ik moet nog zes dagen werken (werk onregelmatig in een zh) en dan lekker vakantie dus wie weet...

Heel erg herkenbaar ..ook ik heb dat deze maand gedaan , maar paar dagen voor nod werd ik beroerd last van mijn borsten en mijn onderbuik zag er vreemd uit en toen begon het weer ....

Ook nu laat ik het ff weer naast me liggen en we zien het wel . Weet dat ik de 30e nod heb en verder indd klussen als we zin hebben ...

Hoop dat het voor ons nu goed gaat uitpakken !!

Liefsss

Heel slim!

Ik weet nog dat ik dacht deze maand word ik niet zwanger (man weg in eisprong tijd) ik dus zwanger werd!
Hoe bizar ook, eindelijk er niet mee bezig en RAAK!!

Helaas is dit maar 1x gebeurd, maar toch, vond het heel apart!!

Terug
Bovenaan