Even nieuwsgierig: Wat is jullie voedingsschema van jullie kindjes??

Hoi,

Ik was even nieuwsgierig wat jullie voedingsschema van jullie kindjes zijn:

Ik ben namelijk mama van een tweeling 6 juli en ze zijn bijna 25 weken, dit is mij schema:

08.00 u fles 180 cc + 6 schepen n
10.15    u beide half potje fruit
12.00-12.15 u fles 180 cc + 6 schepen n
16.15 u fles 180 cc + 6 schepen n
18.30 u beide half potje warm eten
20.00-20.15 u fles 210 cc + 7 schepen

Tussen door slapen ze uiterraard gewoon in hun bedje van half een tot vier uur en dan van kwart voor 5 tot kwart over 6.

Groet wen (mama van Shannon, Jayden en Keano)

Hoi Wen,

Wat een mooie datum zeg dat je kindjes zijn geboren!!!
( Yari is ook van 6 juli )

Zijn schema ziet er zo ( ongeveer ) uit:

7.00 uur fles 210 water + 7 schepjes
8.30- 10.30 uur slapen
11.00 uur heel potje fruit
12.00 uur fles 180 water + 6 schepjes
12.30-15.30 uur slapen
16.00 uur fles 180 water+ 6 schepjes
17.30- 19.30 uur slapen
20.00 uur 210 water + 7 schepjes + 3 eetlepels rijstebloem.

Van het weekend gaan we proberen met de groentehap, ben benieuwd....

Hoe gaat het verder met  je kindjes ??
Ennuh, je hebt wel 2 geweldige namen uitgekozen!!!

Groetjes Marina, mama van Yenna ( 01-05-'04 )  en Yari ( 06-07-'06 )

Hoi Yenna,

Bedankt voor je antwoord, wij geven al vanaf 3,5 maand zo een beetje deze schema, en ze doen het er harstikke goed op, ze sliepen al heel vlot door enzo. Zijn rustige kereltjes, en ze hebben gelukkig ook een rustige zus, haha!

Ze groeien, eten en slapen toppie, dus heb niks te klagen.
Ze zijn tien dagen te vroeg geboren, spontaan.

Ja, tis zeker een top datum hihi, volgens mij zijn er niet veel kindjes op die datum geboren, of heb ik het mis??

Groet

Hoi Hoi,

De voedingsschema van Stephan ziet er als volgt uit.

6.00     uur 180cc + 6 schepjes
10.00 uur 180cc + 6 schepjes

14.00 uur 180cc + 6 schepjes        
18.00 uur 180cc + 6 schepjes
10.00 uur / kwart over tien 180cc + 6 schepjes

En dan slaapt   hij weer door tot 6.00 uur de volgende morgen.
en dit schema werkt al vanaf dat stephan 2 weken is, dus ik neig er dan ook zo min mogelijk van af.

Groetjes pamela...

Hoi Wen,

Volgens mij zijn onze kids alleen op 6 juli geboren en ook nog alledrie jongens, Yari is ook een heel rustig kereltje, vind alles prima !!

Yenna was ook heel rustig totdat ze 8 maanden was en ging staan en rond de tafel lopen, pffff toen was het over met het rustige meisje.

Nu is ze gewoon een druk, aanwezig, altijd bezig en haar mondje staat alleen stil als ze slaapt.haha.  maar ook heel lief meisje die hartstikke dol op haar broertje is.

Groetjes Marina.

hoi

nou dat is toch super, dat iet het zo goed doet..

in het begin dacht ik wel zo van ohh een tweeling, dat gaat problemen opleveren qua aandachte eten ect. maar neej gaat allemaal te gek lekker ritme met ze slapen toppie eten goed, heb echt niks te klagen... werk zelfs 4 dagen in de week dus dat is ook wel lekker, me eigen contacten behouden enzo, en tis te combineren met me mans werk, dus dat is oook wel lekker, werk jij ook of zit je lekker thuis bij de kids?

Shannon gaat ook ontzettend goed met de broers om al vanaf dag 1 niet jaloers, gelukkig, maar wie weet gaat het nog komen, maar denk het niet, ze ken goed delen

greetz

Hoi,

Ik werk nu 2 dagen van 9 uur en heb 1 dag ouderschapsverlof tot half juli 2007.
1 dag gaan de kids met mij mee naar het kinderdagverblijf ( ik werk daar ook, alleen op een andere groep ) en 1 dag is mijn moeder in huis bij ons. Dus het gaat hier superlekker!
Als ik weer die ene dag erbij ga werken gaan ze ook mee naar het kinderdagverblijf.

Hoe oud is Shannon?? ( ik hoop dat ik het goed schrijf ).
En hoe heb je de opvang voor de kinderen geregeld?

Groetjes Marina

Hoi Marina,

Shannon is 2,5 jaar die komt uit mei 2004.
Me vriend werkt 5 ploegendienst zeg maar 2 dagen dag dienst 2 middag en 2 nachten en dan 4 dagen vrij, meestal werkt hij in de weekenden en dan is ie door de weeks vaak vrij, ik heb de woensdag ouderschapsverlof tot ergens in 2008, maar misschien dat ik er nog wel 2 dagen van ga maken volgend jaar even kijken, tis nu nog lekker makkelijk te combineren. En als ik oppas nodig heb op de ma of di dan komt me schoonmoeder en op de do en vrij komen mij ouders zeg maar, maar meestal is het voor een uurtje of twee en dan is het weer over. Tis goed te doen.

Groet

Terug
Bovenaan