even nieuwsgierig zagen ze bij de 20 weken echo snel het geslacht van het babytje

hoi wij zijn zwanger van ons derder wondertje nu willen wij niet weten wat het wordt. wij hebben al twee jongens en drie vind ik net zo leuk maar nu was ik nieuwsgierig zien ze bij meisjes ook snel het geslacht of sneller bij jongens bij ons hadden ze het snel gezien vandaar dat ik denk dat we er nog een mooie zoon bij krijgen. nu was ik eigenlijk nieuwsgierig of ze bij mensen die een dochter krijgen ook meteen het geslacht hebben gezien of dat ze goed moesten kijken zeg maar.
 
ligt aan hoe de baby zich laat zien, je kan heel snel zien of je een wormpje ziet of niet, dus dat heeft niets te mkaen met jongen of meisje denk ik.
als hij of zij er goed bij ligt kan dat heel snel
onze kleine wil zich maar niet laten zien, 2x20 weken echo gehad en nog weten we niet helemaal zeker, ze (gaan van meisje uit) ligt heel diep en draait veel.
volgende week 33weken echo, wie weet dat we dan goed beeld krijgen?
 
ben nu zwanger van mn 2e meid.
bij allebij is gezegd:
tis voor 99% een meisje.
kan nl zijn dat de balletjes "verstopt" zitten.
bij een jongetje zie je natuurlijk de balletjes, en die gaan natuurlijk niet meer weg.
maar de balletjes kunnen ook later komen, dan 20 weken. vandaar dat ze een meisje nooit 100% zeggen.

liefs, do
 
ben nu zwanger van mn 2e meid.
bij allebij is gezegd:
tis voor 99% een meisje.
kan nl zijn dat de balletjes "verstopt" zitten.
bij een jongetje zie je natuurlijk de balletjes, en die gaan natuurlijk niet meer weg.
maar de balletjes kunnen ook later komen, dan 20 weken. vandaar dat ze een meisje nooit 100% zeggen.

liefs, do
 
Terug
Bovenaan