Even offtopic

Hallo dames,

Ben gisteren weer voor controle geweest, maar tot op heden niets.... Geen verandering t.o.v. vrijdag en ook niet t.o.v. eerdere rondes.
Gisteren was dag 12. Dus het heeft nog 7 dagen (vanaf vandaag) om wat te doen in mijn lichaam.

Vrijdag mag ik weer.
Ik vermoed dan ook a.s. maandag en dan waarschijnlijk die donderdag ook nog.
Maar nu wil het geval dat er 2 kinderen (14 en 10 jaar) vanaf woensdag tot en met zaterdag blijven logeren. Mijn man moet dan wel werken (do en vr) als ochtenddienst (5-14 uur)
Het ziekenhuis heeft alleen wel het punt tussen 8.30 - 9.00 uur staan deze controles gepland. Ik wil do best, als het zou moeten, maar niet 's morgens.
Vorige keer en gisteren deden ze ook al lastig....
Hoe zouden jullie dit aangeven bij de assisitente?
Aangezien ik echt alles wil doen om zwanger te worden, maar dit in mijn oogopzicht niet haalbaar is.
De vrijdag dat die kids er zijn moet ik ze ook al 1,5 uur alleen laten ivm spoedwerk. Vind ik niet leuk en eigenlijk niet kunnen, aangezien ik een vakantiedag heb. Maar ja, dan ben ik blij dat het MAAR 1,5 uur is. Het zijn zus en kleiner broertje en zitten thuis ook wel eens alleen.

Verder wil ik ook alles maar zo goed naar het zin maken voor ze. Heb nu al het gevoel te falen.... omdat ik dan waarschijnlijk naar het ziekenhuis moet.
Mijn man vind het niet erg om op te passen, totaal niet! Dus dat is geen probleem. Maar wel hoe dit bij het ziekenhuis te verwoorden.

Kunnen jullie mij advies geven?

Jeetje dat is vervelend. Kun je niet iets verzinnen in de richting van spoedwerk op die donderdag? Dat je echt niet weg kunt behalve smiddags? Dat ziekenhuis zal toch wel vaker een uitzondering moeten maken...
Of anders, als het ziekenhuis echt vervelend doet, kun je die kinderen dan niet meenemen? Zo'n echo is toch redelijk snel gebeurd (ik had mijn kindje ook meegenomen, maar die is wel veel jonger). Dat je ze even in de wachtzaal laat en dan maak je er na afloop een uitje van, dat je iets leuks met ze doet in de stad of zo... Ik ben niet zo thuis in de leeftijd van 10-14, weet niet in hoeverre je die alleen kunt laten maar hopelijk helpt dit. Veel succes en ik duim voor een goed ei!!! xxx

Misschien toch overwegen om dat uurtje te gaan. Je doet hen waarschijnlijk geen groter plezier dan lekker voor de tv met een croissant.

Maar ik begrijp je wel. Heel apart dat het ziekenhuis hier maar een half uur voor beschikbaar heeft.

Succes ermee.
Wenser

Blijkbaar zijn er niet veel mensen die voor een echo komen. Waardoor ze het in een half uur kunnen redden. Afspraken zijn tenslotte maar ong. 5 min.
Ze lopen jammer genoeg ook met enige regelmaat uit.
Ze kunnen wel lezen en weten echt wel wat de afdeling gyneacologie is..... Die van 14 jaar doet nu 2talig VWO. (voornamelijk engelse lessen)

Superlief van jullie reacties. Het is wel niet echt iets voor het forum...

Ik ga eens kijken wat ze zullen zeggen.
Morgen heb ik eindelijk weer eens de gyn waarmee we ook de gesprekken zijn gestart in mei. Vorige ronde met echo's heb ik haar niet ene keer gehad. Dat vind ik toch best wel raar. Maar goed...

liefs,
heleen

Vandaag weer zo stom bij het ZH. Na de afspraak (weer niets gegroeid...) was de ass. bij de telefoon bezig. Logisch dat ik even wacht in de wachtkamer. Komen de volgende alweer het kamertje uit, ass. heeft net opgehangen en gaat die mensen helpen om een afspraak te plannen. (ik hoor ook voor maandagochtend)
Ik sta op en loop naar de balie, en zeg dat ik ze even onderbreek, aangezien ik al eerder zat te wachten op en afspraak. Zegt de ass. dat haar collegae net een afsprak heeft gepland en het aan het opschrijven is.
Ik krijg mijn kaartje terug en staat daar alleen een tijd. Ik gevraagd of ze ook meer informatie hebben. Maar mevr. ik ben bezig met deze mensen daarna help ik u.
Grrr....
Toen wilde ze ook wel even de datum invullen.
Zit ik in de auto zag ik nog geen naam van gyn ingevuld.
Dus gebeld, toen kreeg ik een andere ass. an de lijn. O is dat vergeten, dat is ook vervelend. Ik zal voor u kijken. Maar u heeft maandag die arts, vult u het zelf in of komt u terug zodat wij het invullen?

Gelukkig maandag nog een keer de 'eigen' arts. Waarmee we ooit de afspraken zijn begonnen. Had ik vanmorgen ook. Dus hierdoor kan ik dan nog mooi mijn vragen stellen...
heb al een lijstje klaar gemaakt.

Maar is bij jullie het ziekenhuis ook zo moeilijk?

Terug
Bovenaan