Even om mijzelf lachen!!!hahahahaha

Zit ik net hier weer es te neuzen kom ik zo'n sentimenteel liedje + video tegen van Marco Borsato die zingt voor zijn ongeboren kindje (in wording...) (op de site april-moeders 2006 kun je die vinden). Toen dacht ik bij mijzelf:"Nu is het afgelopen met die onzekerheid en ik ga NU testen...i"k naar het toilet en nog voordat ik in het glas geplast had zag ik opeens een duidelijke rode druppel....
Drink nu uit dat zelfde glas maar een glas dubbel-fris.....en kan weer om mijzelf lachen en weer doorgaan naar de 5e ronde (8e ronde incl mk..).
En weer afwachten wat mijn lichaam deze maand weer voor verassingen in petto heeft voor mij.

Groetjes Ineke

Hoi Ineke,

Wat kan geduld hebben toch moeilijk wezen? Ik herken het zo...
Volgende week vrijdag hoop ik een positieve test te hebben! En nu al betrap ik mezelf  of ik de eerste symptomen weer herken, niet dus...
Met mijn vriend heb ik de afspraak dat ik alleen test wanneer we samen zijn. Tja, wat kan een man op zo'n moment standvastig wezen.
Wanneer de menstruatie doorkomt voel ik me wel heerlijk ontspannen, omdat je op dat moment niets meer aan de situatie kunt veranderen.

Enne, Proost op volgende maand...

Knuf Lisette

He ineke,

je bent een kanjer hoor. Had je zoveel hoop en toch kan je nu het duidelijk is dat het weer niet gelukt is je humor weer terug vinden. Het staat wel even vies hoor. Uit hetzelfde glas nu aan het drinken! Zeker dat je er niet ingedruppeld had? Ach er zijn mensen die zeggen dat urine erg gezond is. Bah! We gaan door naar de volgende ronde! Juli is ook een leuke maand en nog maar halverwege 2006.
Nog wat anders.... In Frankrijk verkopen ze Cresta chocolade, van het merk Lindt, dat is lekkerrrr, als je er ooit komt zeker proberen. Ben het in Nederland nog nooit tegengekomen en dat is misschien maar beter ook!

Groetjes!

Hoi,

Nu, ik zit vandaag wel in een dipje hoor. Best verdrietig, probeer met mijn verstand dat gevoel we te beredeneren maar dat is ook niet goed. Het is logisch dat ik verdrietig ben dat het nog niet is gelukt.
Tot overmaat van ramp moest ik snel naar huis om mijn ob te verwisselen rij ik met mijn auto over een stoeprand en....lekke band. Hoeveel pech kun je hebben?!
Heb nu veel last van zelfmedelijden en mag van mijzelf de rest van de dag relaxen....
Kan nu dus ook niet naar Frankrijk rijden om die chocola te halen! Dan maar een croissantje uit de oven met kaas. Ook errug lekker...

Groetjes Ineke

Dag lieverd
Het is allemaal zó zó herkenbaar!! Als je je net een lekker een beetje depri begint te voelen, wat af en toe best mag, komt er gelijk nog meer ellende bij. Alsof depri zijn al niet genoeg is. Ik heb van het UWV ook heeeeerlijk nieuws. Kortom, ik zit tot boven mijn kop in de dikke poep!!! Ja meid, en dan maar blijven lachen anders gaan de mensen weer vragen stellen en dáár hebben we geen zin in!!! Dus......keihard doorgaan, genieten van de kleine dingen die er wel zijn.....zucht!!!
liefs Costa

hoi ineke,

tja, als het eenmaal tegenzit dan ook meteen alles he? Maar weet je wat? De zon schijnt. Nog even de was wegvouwen en dan met mijn luie kont in de zon op het balkon. Moet pas om 16 uur beginnen, lekkere K-dienst, dus laat ik dan maar van de zon gaan profiteren. Eerst ook maar een objte verwisselen, bleh

Terug
Bovenaan