Even ongerust...

<p>Hoi iedereen, </p><p>Ik ben nu 7+6 zwanger en mag morgen eindelijk voor de eerste echo gaan! Het is ons eerste kindje en ik merk dat ik me over alles zo ongerust maak. </p><p>Wij hebben ook een jonge hond (10 maanden), een vizsla dus tamelijk groot wel, die soms nog wat onstuimig is. Nu wilde ze net komen knuffelen en is ze recht met haar poot in mijn buik komen staan. Nu maak ik me doodongerust dat er iets mis zou zijn met het kindje.. Met reden? Heb nu echt schrik om morgen naar de dokter te gaan.</p>
 
Wel even opletten dat dit niet veel vaker gebeurd, maar je kindje zit best goed beschermd in de buik hoor. Ik zou er vanuit gaan dat dit dus geen kwaad kan?
 
De baarmoeder zit als het goed is komende tijd nog achter je schaambot en sowieso is je baby goed beschermd in je buik. Dus geen zorgen voor nu volgens mij.
Wel idd beetje oppassen in de toekomst met stoeien. En zonder veroordelend over gekomen hoop ik, als je hond nu zo onstuimig is misschien wel zorgen dat komende maanden er getraind wordt met de hond. Zodat als je kleine er is je die onstuimigheid wat beter kan regisseren? Het kan natuurlijk dat de hond vanuit instinct en nature gelijk een hele zachtaardige houding aanneemt bij de baby; maar als back up is het fijn als je weet dat hij ook onder appèl staat zeg maar.
 
Je kunt natuurlijk altijd even bellen voor de zekerheid, maar er kan waarschijnlijk weinig gebeuren.

Zelf ben ik inmiddels 26 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik heb al heel wat knieën, ellebogen enz in mijn buik gehad van ons zoontje van 2,5 jaar. Als het goed is zit de baby goed beschermd in je baarmoeder met vruchtwater enz. Succes en hopelijk veel plezier morgen bij de echo!
 
Terug
Bovenaan