even ook een keer goed nieuws

hoi damens ik ben annieka, ik zelf was al 6 jaar bezig om zwanger te raken en niks mocht helpen ook de icsi niet ik heb de hoop opgegeven. toen werd ik ineens wel zwanger en helemaal zonder medicatie maar helaas ging deze zwanger schap mis en de 2 erna ook. ik ben nu van af het begin 8 jaar verder maar ben inmiddels 12 weken zwanger.

wat ik jullie zeggen wil is dat het zwanger zijn net zon wonder is als het zwanger worden het is verschikkelijk als het niet lukt. wat ik wel weet is dat jullie alle het dubbel zo hard verdienen waarom jullie moeten er moeite voor doen en als het dan zover is snappen jullie hoe speciaal het is. mij is het nu gelukt en ga ervanuit dat het zo blijft. damens vertrouw op jezelf en ik zal voor jullie duimen dat het heel snel goed komt want jullie verdienen het.

liefs annieka

hoi annieka

jeetje wat een verhaal. ik zelf ben nu dik anderhalf jaar bezig. morgen moet ik voor mijn 2de iui. soms bevliegd me de angst dat ik nooit een kindje mag krijgen. hoe dat komt weet ik niet want na alle onderzoeken en kijkoperatie is er niks bij ons gevonden maar nu jou positieve verhaal geeft me hoop.

was er bij jullie een oorzaak dat het niet wilde lukken?

x kim

Nog maar een poging wagen om te reageren.

Ik weet dat het zwanger zijn ook al een heel groot wonder is, ik heb het al eens meegemaakt, des te pijnlijker is het nu, ik weet dat het zon groot wonder is en wat voor klein lief hulpeloos wondertje er komt. Maar we blijven hoop houden en zeker met zon verhaal van jou dan wordt de hoop telkens iets groter, hoe moeilijk ook elke cyclus.

Bedankt voor je verhaal en ik hoop dat ik je snel goed nieuws kan melden.

Succes met je zwangerschap en ik kan je alleen maar zeggen geniet geniet geniet, want de maanden vliegen voorbij, je krijgt er zon mooi klein hummeltje voor terug dat valt met geen pen te beschrijven.

Gr Wendy

Wat een lijdensweg moet dit voor jou en je vriend geweest zijn. En wat een geluk dat het nu toch gelukt is! Gefeliciteerd! Bijzonder he dat je van alles geprobeerd hebt en toch op de natuurlijke manier zwanger bent geraakt. Geniet er van meid!

Wow, wat een mooi verhaal. 8 jaar wachten.. wat lang en wat veel onzekerheid en verdriet hebben jullie moeten ondergaan.

Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van je zwangerschap en dat jullie over een half jaar jullie kindje gezond en wel in de armen kunnen houden.

Wenser

Terug
Bovenaan