even opnieuw voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo  allemaal!

Een paar maanden geleden had ik me hier aangemeld en voorgesteld.
Ik was toen erg down, omdat ik heel graag een kindje wilde en mijn vriend er nog niet klaar voor was.
Guess what?!
Begin mei begin ik met foliumzuur en in juni stop ik met de pil!
M'n vriend is er eindelijk net zo klaar voor als ik!
Ik ben 22 en mn vriend ook.
We wonen al 2 jaar samen (in totaal zijn we al 8 jaar bij elkaar) en in Juni gaan we trouwen.

Een kindje wil ik al sinds m'n 20ste.

Ik wens iedereen veel geluk toe met het zwanger worden!

welkom.

Wat heerlijk dat je nu eindelijk mag stoppen. Weet hoe het is als je er zelf wel klaar voor bent en je vriend niet.

Woon nu 2 1/2 jaar samen en heb al vanaf het begin dat ik graag wil stoppen, maar helaas mijn vriend was er nog niet aan toe. Afgelopen oktober zijn we getrouwd. En sinds een week heb ik groen licht gekregen om te stoppen met de pil.

Veel succes!!

liefs wanda

O wat spannend!
Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Heel veel geluk alvast!

Hoi Pompom

Welkom hier op deze forum. Sinds vorige week ben ik ook nieuw hier. Wij zitten nu ook in de eerste ronde voor onze derde. Moet volgende week mijn NOD krijgen. Spannend nog 5 dagen wachten. Heb wel wat last van af en toe krampjes en steekjes in de borsten, maar ja dat zegt niks daar had ik ook last van toen ik zwanger was van mijn eerste en tweede zwangerschap. Het is rustig afwachten. Succes

Groetjes sharine

Sorry Pompom

Dit berichtje was voor een ander bedoeld. Maar ik vind het fijn dat je mag stoppen met je pil. Ik hoop voor jou en je partner dat je daarna snel zwanger mag worden

Groetjes Sharine

Het zal je maar gebeuren dat je dat niet in de gaten hebt en dat je iets pijnlijks schrijft wat voor die persoon heel gevoelig ligt.  
Groet Sharine

Terug
Bovenaan